Dai Syed dikecam menari semasa majlis kahwin

Dai Syed dikecam menari semasa majlis kahwin

NUR SAKINAH MANSOR- 05/12/2022

Dai Syed dikecam menari semasa majlis kahwin. Pasangan selebriti, pendakwah bebas Da’i Syed, dan pengacara, Hana Ismail telah selamat bergelar ... Read More

Dua lelaki terjatuh selepas berlanggar sama sendiri masa konvoi borak lagi

Dua lelaki terjatuh selepas berlanggar sama sendiri masa konvoi, “borak lagi..”

KAMAL SUBLI- 05/12/2022

Dua lelaki terjatuh selepas berlanggar sama sendiri masa konvoi, "borak lagi..". Tindakan sekumpulan pemuda ‘berkonvoi’ ... Read More

Netizen jijik jenama vape buat marketing murahan conteng Kaki Janda pada Perodua Aruz

Netizen jijik jenama vape buat marketing murahan conteng ‘Kaki Janda’ pada Perodua Aruz

JUNITA SULAIMAN- 05/12/2022

Netizen jijik jenama vape buat marketing murahan conteng 'Kaki Janda' pada Perodua Aruz. Teknik Pemasaran ... Read More

Ernie Zakri jatuh di Red Carpet dah lah kena buat persembahan lepas tu ini yang jadi

Ernie Zakri jatuh di Red Carpet- dah lah kena buat persembahan lepas tu, ini yang jadi

FIKRI HASSAN- 05/12/2022

Ernie Zakri jatuh di Red Carpet- dah lah kena buat persembahan lepas tu, ini yang ... Read More

Chombi tumbang ketika nak buat persembahan kelam kabut Harry Khalifah

Chombi tumbang ketika nak buat persembahan, kelam kabut Harry Khalifah

ISMAIL DASUKI- 05/12/2022

Chombi tumbang ketika nak buat persembahan, kelam kabut Harry Khalifah. PENGUNJUNG Karnival Jom Santai yang ... Read More


Muhyiddin jawab skandal RM600 Billion

Muhyiddin jawab skandal RM600 Billion

JAAFAR SIDIK- 05/12/2022

Muhyiddin jawab skandal RM600 Billion. AYA SELEWENG RM600 BILION? Ahli Parlimen Hulu Langat daripada parti ... Read More

Kecoh satu dewan tengok Maya Karin kena serang panic attack

AHMAD KHAIRI LONG- 05/12/2022

Kecoh satu dewan tengok Maya Karin kena serang panic attack. PELAKON Maya Karin mendedahkan dia ... Read More

Terkejut tengok reaksi Harry Khalifah selepas Chombi dan Amirul buat benda ni

Terkejut tengok reaksi Harry Khalifah selepas Chombi dan Amirul buat benda ni

JUNITA SULAIMAN- 04/12/2022

Terkejut tengok reaksi Harry Khalifah selepas Chombi dan Amirul buat benda ni. Semakin meningkat naik ... Read More

Baru je konvokesyen pasangan mahasiswa ditangkap khalwat dalam hotel

Baru je konvokesyen, pasangan mahasiswa ditangkap khalwat dalam hotel

JAAFAR SIDIK- 04/12/2022

Baru je konvokesyen, pasangan mahasiswa ditangkap khalwat dalam hotel. Penat ambil jubah konvo, alasan mahasiswi ... Read More

Aksi lelaki acu senapang dekat bakal mentua jadi kecoh nak bagi kahwin ke tak

Aksi lelaki acu senapang dekat bakal mentua jadi kecoh, “nak bagi kahwin ke tak?”

ISMAIL DASUKI- 04/12/2022

Aksi lelaki acu senapang dekat bakal mentua jadi kecoh, "nak bagi kahwin ke tak?". Alam ... Read More

Wanita ada 31 jari tangan berkurung dalam rumah kena gelar ahli sihir oleh jiran

Wanita ada 31 jari tangan berkurung dalam rumah, kena gelar ahli sihir oleh jiran

FIKRI HASSAN- 04/12/2022

Wanita ada 31 jari tangan berkurung dalam rumah, kena gelar ahli sihir oleh jiran. SEORANG ... Read More

Anak Hattan kena scam oleh ejen cari kerja online

Anak Hattan kena scam oleh ejen cari kerja online

AHMAD KHAIRI LONG- 04/12/2022

Anak Hattan kena scam oleh ejen cari kerja online. Penyanyi Datuk Hattan mengingatkan orang ramai ... Read More

Dai Syed dan Hana Ismail sah suami isteri

Dai Syed dan Hana Ismail sah suami isteri

NUR SAKINAH MANSOR- 03/12/2022

Dai Syed dan Hana Ismail sah suami isteri. PENDAKWAH selebriti Da'i Syed sah bergelar suami ... Read More

Fasha Sandha jawab dakwaan hamil selepas nampak baby bump

Fasha Sandha jawab dakwaan hamil selepas nampak ‘baby bump’

JAAFAR SIDIK- 03/12/2022

Fasha Sandha jawab dakwaan hamil selepas nampak 'baby bump'. Sebut sahaja nama Fasha Sandha pastinya ... Read More

Kambing cantik jadi hadiah perkahwinan jadi perhatian orang ramai

Kambing cantik jadi hadiah perkahwinan jadi perhatian orang ramai

ISMAIL DASUKI- 03/12/2022

Kambing cantik jadi hadiah perkahwinan jadi perhatian orang ramai. Kambing Hadiah Perkahwinan Tular Siap Bersolek ... Read More

3 pemimpin harumkan nama MCKK

3 pemimpin harumkan nama MCKK

FIKRI HASSAN- 03/12/2022

3 pemimpin harumkan nama MCKK. Empat bekas pelajar Kolej Melayu Kuala Kangsar (MCKK) menganggotai Parlimen ... Read More

Keluar juga ayat ni dari mulut Nurul Zahid selepas ayahnya jadi TPM

Keluar juga ayat ni dari mulut Nurul Zahid selepas ayahnya jadi TPM

Admin 01- 03/12/2022

Keluar juga ayat ni dari mulut Nurul Zahid selepas ayahnya jadi TPM. Perdana Menteri, Datuk ... Read More

Suami buat treasure hunt letak duit merata tempat sempena hari lahir isteri

Suami buat ‘treasure hunt’ letak duit merata tempat sempena hari lahir isteri

JUNITA SULAIMAN- 02/12/2022

Suami buat 'treasure hunt' letak duit merata tempat sempena hari lahir isteri. Bukan mudah untuk ... Read More

Ini ayah bukan BF saya Gadis letih nak tepis dakwaan sebab wajah muda bapa

“Ini ayah, bukan BF saya!” – Gadis letih nak tepis dakwaan sebab wajah muda bapa

KAMAL SUBLI- 02/12/2022

"Ini ayah, bukan BF saya!" - Gadis letih nak tepis dakwaan sebab wajah muda bapa. ... Read More

Pakai barang orang tapi tak bertimbang rasa TMJ

Pakai barang orang tapi tak bertimbang rasa – TMJ

SARAH DAUD- 02/12/2022

Pakai barang orang tapi tak bertimbang rasa - TMJ. Ketiadaan ramai tonggak utama pasukan Johor ... Read More


Rumah DJ Radio terkenal kena tembak habis satu taman kecoh

Rumah DJ Radio terkenal kena tembak, habis satu taman kecoh

FIKRI HASSAN- 02/12/2022

Rumah DJ Radio terkenal kena tembak, habis satu taman kecoh. Penyampai radio berdepan detik mencemaskan ... Read More

Ibu anak tiga kantoi curi seluar dalam lelaki

Ibu anak tiga ‘kantoi’ curi seluar dalam lelaki

ISMAIL DASUKI- 02/12/2022

Ibu anak tiga 'kantoi' curi seluar dalam lelaki. Seorang ibu tiga anak dipenjara 10 bulan ... Read More

PRN Selangor PH + BN lawan PN

PRN Selangor: PH + BN lawan PN

JAAFAR SIDIK- 02/12/2022

PRN Selangor: PH + BN lawan PN. Pakatan Harapan Selangor tidak menolak kemungkinan akan bekerjasama ... Read More

Terkejut netizen tahu harga yang Chef Wan upah bayar nurse jaga ibunya

Terkejut netizen tahu harga yang Chef Wan upah bayar nurse jaga ibunya

SARAH DAUD- 02/12/2022

Terkejut netizen tahu harga yang Chef Wan upah bayar nurse jaga ibunya. Sesiapa sahaja pastinya ... Read More

Anwar menghadap Agong pagi ini bentang senarai kabinet

Anwar menghadap Agong pagi ini bentang senarai kabinet

AHMAD KHAIRI LONG- 02/12/2022

Anwar menghadap Agong pagi ini bentang senarai kabinet. Perdana Menteri, Anwar Ibrahim akan menghadap Yang ... Read More

Astro terpaksa beritahu pasal ini selepas ramai desak kekalkan Kak Lina GV akan datang

Astro terpaksa beritahu pasal ini selepas ramai desak kekalkan Kak Lina GV akan datang

KAMAL SUBLI- 01/12/2022

Astro terpaksa beritahu pasal ini selepas ramai desak kekalkan Kak Lina GV akan datang. Ketua ... Read More

Bakat baru Syahmi Sazli Pemuda buka cerita punca Samer jadi macam sekarang

Bakat baru Syahmi Sazli: Pemuda buka cerita punca Samer jadi macam sekarang

AHMAD KHAIRI LONG- 01/12/2022

Bakat baru Syahmi Sazli: Pemuda buka cerita punca Samer jadi macam sekarang. Ni min nk ... Read More

Kecoh bendera Malaysia dan Israel atas bot pemuda ini dedah perkara sebenar

Kecoh bendera Malaysia dan Israel atas bot, pemuda ini dedah perkara sebenar

JUNITA SULAIMAN- 01/12/2022

Kecoh bendera Malaysia dan Israel atas bot, pemuda ini dedah perkara sebenar. Salam semua. Keluar ... Read More

Asyraf Wajdi tegaskan kerajaan perpaduan Anwar didominasi oleh MP muslim

Asyraf Wajdi tegaskan kerajaan perpaduan Anwar didominasi oleh MP muslim

JAAFAR SIDIK- 01/12/2022

Asyraf Wajdi tegaskan kerajaan perpaduan Anwar didominasi oleh MP muslim. “Masih ada lagi yang memainkan ... Read More

TIPS RAHSIA KEJAYAAN BISNESS SAMER

TIPS RAHSIA KEJAYAAN BISNESS SAMER

ISMAIL DASUKI- 01/12/2022

TIPS RAHSIA KEJAYAAN BISNESS SAMER. 1)JAGA RAHSIA -Samer tidak pernah memberitahu lokasi sebenar tempat dia ... Read More

Awie didakwa kritikal sakit terpaksa pulang awal dari umrah ini keadaan terkini

Awie didakwa kritikal sakit, terpaksa pulang awal dari umrah – ini keadaan terkini

FIKRI HASSAN- 01/12/2022

Awie didakwa kritikal sakit, terpaksa pulang awal dari umrah - ini keadaan terkini. Kuala Lumpur ... Read More

Tular tudung labuh pelajar dipotong cikgu akhirnya wanita ini beri penjelasan

Tular tudung labuh pelajar dipotong cikgu, akhirnya wanita ini beri penjelasan

KAMAL SUBLI- 30/11/2022

Tular tudung labuh pelajar dipotong cikgu, akhirnya wanita ini beri penjelasan. KECOH di media sosial ... Read More

Nuha dapat ijazah kelas pertama siap belanja nyanyi atas pentas konvokesyen lagi

Nuha dapat ijazah kelas pertama, siap belanja nyanyi atas pentas konvokesyen lagi

JUNITA SULAIMAN- 30/11/2022

Nuha dapat ijazah kelas pertama, siap belanja nyanyi atas pentas konvokesyen lagi. KEGEMBIRAAN berganda buat ... Read More

Neelofa dedah sesuatu yang mengejutkan mengenai Bilal

Neelofa dedah sesuatu yang mengejutkan mengenai Bilal

SITI ZULAIKHA- 30/11/2022

Neelofa dedah sesuatu yang mengejutkan mengenai Bilal. Usahawan terkenal, Noor Neelofa mendedahkan bahawa dirinya mahu ... Read More

Gaji pengadil Piala Dunia ini pasti buat anda terkejut

Gaji pengadil Piala Dunia ini pasti buat anda terkejut

JUNITA SULAIMAN- 30/11/2022

Gaji pengadil Piala Dunia ini pasti buat anda terkejut. Selain pemain bola sepak, pengadil juga ... Read More