Ditanya kenapa tak pakai baju PJ nak menangis cikgu dengar budak ni jawab

Ditanya kenapa tak pakai baju PJ, nak menangis cikgu dengar budak ni jawab

SARAH DAUD- 29/01/2023

Ditanya kenapa tak pakai baju PJ, nak menangis cikgu dengar budak ni jawab. Menerusi perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan ... Read More

Sering bertekak dengan jiran wanita ini nekad jual rumah dengan harga Rm300 sahaja

Sering bertekak dengan jiran, wanita ini nekad jual rumah dengan harga Rm300 sahaja…

ISMAIL DASUKI- 29/01/2023

Sering bertekak dengan jiran, wanita ini nekad jual rumah dengan harga Rm300 sahaja…Baru-baru ini tular ... Read More

Anak anak berebut suruh ibu jaga cucu sebab nak jimat sehinggalah benda ini terjadi

Anak-anak berebut suruh ibu jaga cucu sebab nak jimat sehinggalah benda ini terjadi

AHMAD KHAIRI LONG- 29/01/2023

Anak-anak berebut suruh ibu jaga cucu sebab nak jimat sehinggalah benda ini terjadi. Bukan sekali ... Read More

Kembang tekak restoran terkenal satu dunia ni bagi roti dah berkulat

Kembang tekak restoran terkenal satu dunia ni bagi roti dah berkulat

KAMAL SUBLI- 29/01/2023

Kembang tekak restoran terkenal satu dunia ni bagi roti dah berkulat. Seorang pelanggan meluahkan rasa ... Read More


Padah buat cabaran Tiktok sampai membawa maut

Padah buat cabaran Tiktok sampai membawa maut

AHMAD KHAIRI LONG- 28/01/2023

Padah buat cabaran Tiktok sampai membawa maut. Kemaruk mencuba cabaran tercekik yang menjadi trend di ... Read More

Suka tengok gelagat isteri cantik ni gigih bagi bekal dekat suami bawa lori

Suka tengok gelagat isteri cantik ni gigih bagi bekal dekat suami bawa lori

NUR SAKINAH MANSOR- 28/01/2023

Suka tengok gelagat isteri cantik ni gigih bagi bekal dekat suami bawa lori.‘Terpesona tengok isteri ... Read More

Laporan dedah 10 nama ahli politik Malaysia yang ada harta luar biasa di luar negara

Laporan dedah 10 nama ahli politik Malaysia yang ada harta luar biasa di luar negara

FIKRI HASSAN- 28/01/2023

Laporan dedah 10 nama ahli politik Malaysia yang ada harta luar biasa di luar negara. ... Read More

Porsche tersadai tepi jalan sebab habis petrol rider bantu tong minyak sorang sikit

Porsche tersadai tepi jalan sebab habis petrol, rider bantu tong minyak sorang sikit

JUNITA SULAIMAN- 28/01/2023

Porsche tersadai tepi jalan sebab habis petrol, rider bantu tong minyak sorang sikit. Dalam perjalanan ... Read More

Empat tahun wanita Lithuania ini hilang akhirnya ditemukan di Malaysia

Empat tahun wanita Lithuania ini hilang akhirnya ditemukan di Malaysia

JAAFAR SIDIK- 28/01/2023

Empat tahun wanita Lithuania ini hilang akhirnya ditemukan di Malaysia. Selepas empat tahun pencarian, seorang ... Read More

Makin berpengaruh ChatGPT dianggap mampu rosakkan pelajar

Makin berpengaruh, ChatGPT dianggap mampu rosakkan pelajar

NUR SAKINAH MANSOR- 28/01/2023

Makin berpengaruh, ChatGPT dianggap mampu rosakkan pelajar. Penggunaan ChatGPT atau aplikasi perisian kecerdasan buatan (AI) ... Read More

Netizen syak lelaki pandu Volkswagen ini curi ayam mentah buat bisnes ayam golek

Netizen syak lelaki pandu Volkswagen ini curi ayam mentah buat bisnes ayam golek

AHMAD KHAIRI LONG- 27/01/2023

Netizen syak lelaki pandu Volkswagen ini curi ayam mentah buat bisnes ayam golek. Tatkala beberapa ... Read More

Berdekah tengok netizen rakam abang bangla pakai baju Pandu Puteri

Berdekah tengok netizen rakam abang bangla pakai baju ‘Pandu Puteri’

JUNITA SULAIMAN- 27/01/2023

Berdekah tengok netizen rakam abang bangla pakai baju 'Pandu Puteri'. Tindakan seorang lelaki dipercayai warga ... Read More

Netizen kata Caprice tak cerdik selepas gunting baju sendiri keluaran Sweden

Netizen kata Caprice tak cerdik selepas gunting baju sendiri keluaran Sweden

SITI ZULAIKHA- 27/01/2023

Netizen kata Caprice tak cerdik selepas gunting baju sendiri keluaran Sweden. Baru-baru ini, hangat diperkatakan ... Read More

Pasangan selebriti terkenal ini selalu curi harta mak ayah sendiri tengking kalau minta tak dapat

Pasangan selebriti terkenal ini selalu curi harta mak ayah sendiri, tengking kalau minta tak dapat

KAMAL SUBLI- 27/01/2023

Pasangan selebriti terkenal ini selalu curi harta mak ayah sendiri, tengking kalau minta tak dapat. ... Read More

Nama nama bintang bola sepak yang gegarkan Malaysia sebab kahwin artis

Nama-nama bintang bola sepak yang gegarkan Malaysia sebab kahwin artis

SARAH DAUD- 27/01/2023

Nama-nama bintang bola sepak yang gegarkan Malaysia sebab kahwin artis. KISAH bintang bola sepak bercinta ... Read More

Sabotaj parti saya sedia dipecat Noh Omar

‘Sabotaj parti, saya sedia dipecat’ – Noh Omar

ISMAIL DASUKI- 27/01/2023

'Sabotaj parti, saya sedia dipecat' - Noh Omar. Tan Sri Noh Omar menyatakan kesediaan dipanggil ... Read More


Swiss Roll buatan Malaysia ditarik balik oleh Singapura ramai yang terkena

Swiss Roll buatan Malaysia ditarik balik oleh Singapura, “ramai yang terkena..”

NUR SAKINAH MANSOR- 27/01/2023

Swiss Roll buatan Malaysia ditarik balik oleh Singapura, "ramai yang terkena.." Jumlah bahan pengawet yang ... Read More

Boikot Ini senarai jenama dari Negara Sweden yang ada di Malaysia

Boikot! Ini senarai jenama dari Negara Sweden yang ada di Malaysia

SITI ZULAIKHA- 27/01/2023

Boikot! Ini senarai jenama dari Negara Sweden yang ada di Malaysia. Sweden adalah negara di ... Read More

Bukan kepada mana mana individu I tak attack Janna or Mas Idayu secara personally Azhar Sulaiman

“Bukan kepada mana-mana individu. I tak attack Janna or Mas Idayu secara personally.” – Azhar Sulaiman

FIKRI HASSAN- 27/01/2023

“Bukan kepada mana-mana individu. I tak attack Janna or Mas Idayu secara personally.” - Azhar ... Read More

Ini kisah satu tarian yang menjadi punca suami lupakan isteri sampai ada yang sanggup

Ini kisah satu tarian yang menjadi punca suami lupakan isteri, sampai ada yang sanggup…

FIKRI HASSAN- 27/01/2023

Ini kisah satu tarian yang menjadi punca suami lupakan isteri, sampai ada yang sanggup...Masyarakat Melayu ... Read More

Sebabkan benda ni aku cuci tangan keluar dari dunia rempit

“Sebabkan benda ni aku cuci tangan keluar dari dunia rempit..”

ISMAIL DASUKI- 26/01/2023

"Sebabkan benda ni aku cuci tangan keluar dari dunia rempit.." Detik cemas yang hampir meragut ... Read More

Air suam pun kena caj RM2 Haji Bakhil punya restoran

‘Air suam pun kena caj RM2’ – Haji Bakhil punya restoran!

SARAH DAUD- 26/01/2023

'Air suam pun kena caj RM2' - Haji Bakhil punya restoran! Air suam RM2 dan ... Read More

Perkongsian doa power ini cecah puluhan ribu tontonan beri banyak inspirasi netizen

Perkongsian doa power ini cecah puluhan ribu tontonan, “beri banyak inspirasi” – netizen

FIKRI HASSAN- 26/01/2023

Perkongsian doa power ini cecah puluhan ribu tontonan, "beri banyak inspirasi" - netizen. Sesungguhnya doa ... Read More

Suami degil tak nak daftar anak ke JPN terpaksa berbinkan nama Abdullah

Suami degil tak nak daftar anak ke JPN, terpaksa berbinkan nama ‘Abdullah’

FIKRI HASSAN- 26/01/2023

Suami degil tak nak daftar anak ke JPN, terpaksa berbinkan nama 'Abdullah'. Nampaknya, penderitaan yang ... Read More

Yayasan Keluarga Malaysia buka jawatan kosong

Yayasan Keluarga Malaysia buka jawatan kosong

JUNITA SULAIMAN- 26/01/2023

Yayasan Keluarga Malaysia buka jawatan kosong. Sekiranya anda, seorang Warganegara Malaysia yang cukup syarat kelayakan ... Read More

Dah macam mak nyah Netizen tergelak tengok Ayda Jebat bergaya ala Cleopatra

“Dah macam mak nyah..” – Netizen tergelak tengok Ayda Jebat bergaya ala Cleopatra

ISMAIL DASUKI- 26/01/2023

"Dah macam mak nyah.." - Netizen tergelak tengok Ayda Jebat bergaya ala Cleopatra. Persembahan para ... Read More

Nabila Huda mengamuk dengan netizen suka rakam tanpa izin

Nabila Huda mengamuk dengan netizen suka rakam tanpa izin

SARAH DAUD- 26/01/2023

Nabila Huda mengamuk dengan netizen suka rakam tanpa izin. Pelakon Nabila Huda atau lebih mesra ... Read More

KKM risau tiger pod makin digilai budak siap ada yang jual depan sekolah

KKM risau ‘tiger pod’ makin digilai budak, siap ada yang jual depan sekolah

FIKRI HASSAN- 26/01/2023

KKM risau 'tiger pod' makin digilai budak, siap ada yang jual depan sekolah. Kementerian Kesihatan ... Read More