“Mak jodohkan dengan lelaki lembut, aku pasrah tapi malam pertama lepas kahwin dia buat sesuatu yang mencurigakan, aku malu tak tahu nak sorok muka”

Assalamualaikum dan selamat malam kpd admin yg dikasihi dan rakan-rakan sekalian.Aku doakan korang semua terutama admin

sentiasa sihat hendaknya dan berbahagia selalu.Cukuplah aku kenalkan diri aku sebagai Azie.

Malam ni aku ingin berkongsi cerita tentang pengalaman bersuamikan seorang lelaki lembut.Jgn risau,suami dah beri kebenaran utk aku menulis tentang kami di sini.

"Mak jodohkan dengan lelaki lembut, aku pasrah tapi malam pertama lepas kahwin dia buat sesuatu yang mencurigakan, aku malu tak tahu nak sorok muka"

Harap tak timbul isu. Ya, suami aku memang lembut. Lembut yg bukan sikit sikit punya lembut tau.Lembut yg sangat kewanitaan.

Jika ingin dibandingkan dgn aku. Aku rasa, dia lagi lembut daripada aku. Kami dijodohkan oleh keluarga. Mungkin mak aku dah pening sebab umur aku dah cecah 30 tapi takde sape masuk meminang.Mungkinn kerana tu dia berpakat dgn kawan dia nak jod0hkan aku dgn anak kawan dia.

Baca Artikel Penuh