“Muka bini aku macam puas hati bila aku kena penampar dengan bapak aku, depan keluarga aku, depan keluarga dia, aku ceraikan isteri talak 3”

Baru ni aku ada baca dalam page ni. Satu perempuan ni tulis, dia p4ksa suami dia kahwin dengan dia walaupun dia tahu suami dia tak cintakan dia.

Dan suami dia cintakan perempuan lain. Aku tak ingat tajuk confession dia.Dan aku tak pasti la tu cerita rekaan ke apa.

Tapi apa yang aku nak cerita ni adalah benar – benar berlaku kat aku. Terpulang la korang nak percaya atau tak. Nak kecam pun tak pe la. Sebab aku happy dengan tindakan aku ni.

Baca Artikel Penuh