“Mertua rasa hal curang sampai check ini benda remeh je, solat taubat, minta maaf kira selesai, mereka tak peduli pun nasib saya”

Hai min tolong hide fb saya ya. Setahun lepas saya pernah share pasal kantoi suami curang dengan kawan baik sendiri.

Yang mana kawan baik tu pernah jadi bekas kekasih suami. Mereka kantoi sampai check in, sedangkan dua – dua ni laki bini orang.

Pejam celik hampir setahun dah berlalu. Tapi benar la cakap orang kalau kes macam ni memang makan tahun nak lupa.

Pedihnya Allah sahaja yang tau. Memang kadang – kadang saya rasa benda tu baru je jadi.

Saya masih terima suami saya semula stelah macam – macam dugaan yang kami hadap lepas kantoi tu. Bukan senang ya terima.

"Mertua rasa hal curang sampai check ini benda remeh je, solat taubat, minta maaf kira selesai, mereka tak peduli pun nasib saya"

Baca Artikel Penuh