“Mak sakit tapi benci saya, mak muntah, mak berak, saya diam bersihkan, badan saya penuh parut dari mak, bila tengok, saya ingat masa-masa kejadian”

Assalamualaikum dan Hi. Pertama sekali, terima kasih semua. Ni sambungan kepada luahan Nasi Tomato buat suami tu

Saya masakkan ayam masak merah paling sedap untuk dia. Semua gembira tapi esoknya saya minta dilepaskan

Terharu saya membaca komen. Berkaca – kaca mata. Terima kasih sangat atas kata – kata semangat.

"Mak sakit tapi benci saya, mak muntah, mak berak, saya diam bersihkan, badan saya penuh parut dari mak, bila tengok, saya ingat masa-masa kejadian"

Ada jugak yang buat saya tergelak besar nak – nak part yang nak bakor pawagam tu ek. Uish.. Haha. Saya memang kena scam teruk dengan bekas saya.

Harap rambut je hensem macam Noh Hujan. Bila dah tak suka, cendawan pun saya tak rela nak samakan dengan fesyen rambut dia. Serik hidup dengan si pengotor, malas nak gosok gigi, abvsive tapi nak banyak isteri.

Baca Artikel Penuh