“Hidup aku dibayangi kehidupan abang, disebabkan abang orang senang, orang ingat aku hidup senang, hakikat sebenar aku telan seorang”

Salam, hi Korang aku cuma nak luahkan sedikit apa yang bermain di fikiran aku, bagi aku sedikit kata – kata semangat ye.

Aku berumur 27 dah berkahwin Dan mempunyai seorang anak, aku hanya 2 beradik sahaja dengan abg aku, mak ayah aku dah takde.

Untuk pengetahuan semua, aku berkelulusan Ijazah dan suami aku ada SPM. Selepas habis je belajar aku terus dapat perkerjaan mengikut kelayakan Ijazah aku.

"Hidup aku dibayangi kehidupan abang, disebabkan abang orang senang, orang ingat aku hidup senang, hakikat sebenar aku telan seorang"

Lebih kurang 2 tahun aku kerja di Kuala Lumpur dan nak dijadikan cerita, ibu aku sakit tenat (waktu ni aku belum kahwin lagi).

Disebabkan takde pilihan, hanya aku yang belum kahwin dan abang aku dah berkahwin, abang aku mintak aku balik kampung jaga ibu aku biarpun waktu tu abang aku memang duduk kampung. Abang aku sibuk dengan kerja, memang aku je lah yang diharapkan.

Baca Artikel Penuh