‘Balu abam dah pakai Vellfire, kau asyik kena scam je’- Ali Puteh jawab kecaman

Balu abam dah pakai Vellfire kau asyik kena scam je Ali Puteh jawab kecaman

‘Balu abam dah pakai Vellfire, kau asyik kena scam je’- Ali Puteh jawab kecaman. Kejayaan balu Allahyarham Abam Bocey iaitu Nor Hidayah Mohd Ali membeli sebuah kereta mewah Toyota Vellfire dengan duit berniaga telah membuatkan pelawak Ali Puteh sekali lagi menerima kecaman netizen.

Karma itu ada

Menerusi hantaran di Instagram (IG), Ali berkongsi tangkapan skrin yang memaparkan lambakan kata cacian daripada sebuah akaun palsu.

Individu terbabit dilihat berang dengan tindakan Ali yang telah menjual kereta milik arwah abangnya.

Eh hitam kau ni post nak raih simpati ke? Kau ingat orang lupa apa kau dah buat. Karma itu ada, Allah pasti balas apa kau buat.

Balu abam dah pakai Vellfire kau asyik kena scam je Ali Puteh jawab kecaman'Balu abam dah pakai Vellfire, kau asyik kena scam je'- Ali Puteh jawab kecaman

Kau tu dah la hitam, hati pun hitam.. Jangan nak bertopengkan syaitan.

Dengar cerita kakak ipar dah keluar (beli) Vellfire dulu. Kemain tak kasi orang tu pakai rezeki Allah tu. Kau tu Allah sempitkan.

Terima kasih

Bagaimanapun, pemilik nama Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan memilih untuk berdepan dengan tenang di samping mengucapkan terima kasih kerana membuatkan dirinya lebih kuat untuk mengharungi kehidupan.

Semangat dan terus kuat bila diperkatakan. Terima kasih atas kata-kata yang sangat indah ini.

Sebelum ini, Ali diduga apabila ditipu dengan sebuah syarikat pembekal yang telah melantik dirinya menjadi duta ayam. Kata Ali, dia tidak menerima sebarang bayaran meskipun sudah melakukan beberapa komitmen.

BACA:

Ibu pertahan sanggup biar anak pergi sekolah ulang alik Putrajaya ke KL naik train

Isu isteri Abam lawan Ali Puteh, ini pengajaran penting yang wajib korang ambil tahu

Balu arwah Abam menang kes saman fitnah, Ali Puteh diarah bayar RM60K

CATEGORIES