“Aku diperlaku tak ubah seperti anjing, keluarga dia pun buat tak nampak, sedangkan sepanjang anaknya di penjara, aku yang sara kehidupan mereka!”

Assalamualaikum. Nama aku Seroja (bukan nama sebenar) cerita yang aku nak kongsikan ni aku anggap sebagai kisah silam

Hanya untuk dijadikan pengajaran dan pengalaman. Aku kenal Lemon (bukan nama sebenar) masa aku di umur 20-an.

Aku dan Lemon ni boleh dik4takan bagai langit dan bumi lah. Kalau korang pernah tengok cerita Adnan Sempit,

"Aku diperlaku tak ubah seperti anjing, keluarga dia pun buat tak nampak, sedangkan sepanjang anaknya di penjara, aku yang sara kehidupan mereka!"

macamtu la kami. Aku ni boleh dik4takan seorang yang dibesarkan dengan kesenangan dan dimanjakan oleh keluarga

. Dan Lemon ni pulak sebaliknya.

Baca Artikel Penuh