Tayar dah kena kunci, Roy Azman boleh ketawa lagi macam ni..

Tayar dah kena kunci, Roy Azman boleh ketawa lagi macam ni..Video Gelagat Roy Azman Ketika Melihat Keretanya Kena Clamp Buat Peminat Terhibur. Ad0i Siap Gelak Terbahak-Bahak Dan Kut0k Diri Sendiri Lagi. Tak Pernah Tak Lawak Lah Bang Roy Ni !!

Suatu ketika dahulu, Roy Azman dikenali kerana wajah tampan dan lagak gar4ngnya. Itu cerita dulu ketika Roy masih muda. Meningkat usia, Roy tetap lagi menjadi ikutan peminat namun kali ini Roy disukai kerana cara ketawanya yang melucukan sehinggakan menjadi trademark Roy.

Meninjau akaun Instagram Astro Gempak, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat kelakar Roy ketika melihat keretanya kena kunci tayar oleh pihak berkuasa. Mungkin kerana terlalu rushing sampai, kereta diletakkan di kawasan lar4ngan.

Sudahlah terpampang besar papan am4ran kawasan lar4ngan parking, ad0ilah bang Roy. Apa yang melucukan, Roy bukan mar4h kerana tayar keretanya kena kunci tetapi boleh pula Roy ketawa dahulu melihat keadaan keretanya itu.

Betul lah Roy ini artis yang suka ketawa. Sempat lagi ‘mengut0k’ diri sendiri kerana kelala1annya itu. Kalaulah semua orang macam Roy ini, memang aman damai lah. Komen peminat, selalunya orang akan mar4h bila terkena begini tetapi Roy relax sahaja.

Video gelagat melucukan oleh Roy ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)

” Ad0ilah kelakar betul 2 orang ni. Kereta kena clamp pun relaks boleh ketawa lagi haha. Tak pernah tak lawak Roy ni.. “

” Baik macam ni tahu sal4h sendiri. Bawa kereta ja, ada dia pula yang mar4h mar4h haha. Tak tahan dengar ketawa tu.. “

” Bagus RoyAzman ni, dia tak sal4hkan orang lain. Selalunya orang bila kena clamp, dia orang akan mengam0k walaupun itu adalah salah sendiri.. “

” Faktor usia memang macam tu la hahah. Itu memang mengundang bang, melayanglah RM haha. Ketawa tu tak pernah tak win.. “

” Yang penting ketawa dulu haha. Sempat kut0k diri sendiri lagi ad0i. best berkawan gn orang camni… g1la-g1la dia memang kadang tak boleh bawak bincang.. kr3m perut kalau gelak dengan member camtu.. “

” Yang penting happy bang roy haha. relakss dia ketawa, tak ada nak mar4h mar4h. Kita pun jadi tersuka sama tengok haha.. “

” Aku pen4tlah dengan abang Roy ni haha, dah tua-tua pun bod0h haha. Lawak sungguh, orang paling suka ketawa ROy Azman lah.. “
Sudah namanya Roy Azman, memang ketawanya itu menjadi pemec4h suasana. Semua yang ser1us pun boleh jadi lawak dengan Roy ni. Apa-apa pun, next time kena lebih berhati-hati ye Bang Roy. Melayanglah duit raya kali ni, haha.

TONTON :

BACA: 

Syarikat Makanan buat laporan polis terhadap Mak Wan, ini yang terjadi rupanya

Zamani cerita hal sebenar mengenai penyakitnya, “ramai yang risau..”

CATEGORIES