‘Kisah ini benar-benar menyentuh hati para pembaca. Pasti ramai yang tertanya-tanya adakah ianya kisah benar’

Kisah ini benar2 menyentuh hati para pembaca. Pasti ramai yg tertanya2 adakah ianya kisah benar… Ya… Ianya adalah kisah benar.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ini saya terpanggil untuk menceritakan sebuah kisah yang amat menyentuh jiwa saya.

Saya fikir ianya hanya terjadi di dalam drama tv sahaja rupa – rupanya ia berlaku di depan mata saya sendiri keatas teman baik saya.‘Kisah ini benar-benar menyentuh hati para pembaca. Pasti ramai yang tertanya-tanya adakah ianya kisah benar’

Awal Febuari 2018… Salah seorang teman baik saya telah di jemput ilahi kerana kanser rahim tahap empat. Alhamdulillah arwah menderita tidak lama.

Tiga bulan terlantar sakit sebelum subuh arwah menghembuskan nafasnya yang terakhir dan meninggalkan seorang putera yang masih kecil bersama 2 orang puteri yang masih bersekolah dengan si suami.

Sebulan selepas pemergiannya, si suami telah datang kerumah saya bersama sekotak pakaian arwah. Sebelum arwah pergi dia sempat berpesan kepada si suami supaya sedekahkan segala pakaian miliknya yang masih elok kepada sesiapa yang memerlukan.

Baca Artikel Penuh