“Bapa aku renovate rumah dorang pun renovate, bapa aku tukar pintu pun dorang tukar juga, satu hari tu, aku masuk toilet kejap, jiran selamba lepak dekat ruang tamu aku

Aku baru pindah kat kawasan ni dalam 3 tahun camtu, pindah sini sebab arw4h maklong dengan nenek aku suruh mak aku buat rumah kat tanah pusaka sini. Nenek aku ni orang lama kat kawasan kampung sini.

Aku asalnya orang bandar, jadi orang kampung sini tak selesa dengan keluarga aku sebab ingatkan kami sombong.

Nak dijadikan cerita, aku ada jiran, orang tua dan ada anak menantu ramai.

Baca Artikel Penuh