“Pelik hari ni suami balik kerja lambat dari biasa, bila aku call kawan pejabat suami, rupanya dia kena tangkap basah dalam stor pejabat!”

Hi, aku Madam Butterflyberumur awal 30 an (road to pertengahan 30 an) dan masih bujang. Aku ada anx1ety disorder and kadang kala akan dapat panic att4ck tapi Alhamdulillah sem4kin okay sebab sekarang sangat – sangat jarang berlaku.

Tujuan aku menulis hari ini dek kerana aku tidak tahu nak luahkan kepada siapa, lebih tepat lagi aku tiada tempat yang sepatutnya untuk aku luahkan

kerana ia akan membuka aib keluarga aku sendiri dan ia berd0sa. D0sa, benda yang aku sangat takut tapi kadang – kadang aku terbuat tanpa sengaja.

"Pelik hari ni suami balik kerja lambat dari biasa, bila aku call kawan pejabat suami, rupanya dia kena tangkap basah dalam stor pejabat!"

Luahan ini semuanya adalah tentang keluarga aku. Aku dilahirkan dalam sebuah keluarga yang berpecah beIah dari keturunan yang berpecah beIah juga. Mak dan ayah aku berpisah (bercerai) sejak aku kecil. Kami semua adik beradik tinggal dengan mak sejak mereka berpisah.

Ayah aku? Kahwin lain dan dikurniakan seorang anak. Nafkah? Dia ada bagi kami nafkah semasa dia bekerja, tapi nafkah tu hanya mampu tanggung kakak aku yang sulung melanjutkan pelajaran. Itupun, hanya 2 tahun sahaja kalau tak silap aku.

Baca Artikel Penuh