“Gara-gara stress cari duit nak bayar hutang RM700 tiap minggu, mak terjebak dengan dadah, semua jadi lepas abang kahwin”

Kenapa eh keluarga aku tak macam orang lain? Kenapa keluarga orang lain boleh bahagia, happy, maafkan antara satu sama lain, tak simpan d3ndam, boleh raya happy happy, tapi keluarga aku tak?

Keadaan dulu dengan sekarang dah tak sama. Walaupun dulu taklah sebahagia mana pun, tapi masing – masing saling memaafkan.

Ibarat g4duh lepastu terus lupa macam tu je takde simpan dalam hati.

Sekarang? Salah sikit je mesti akan jadi isu dan berg4duh, d3ndam lama – lama.

Dulu, kalau ada apa – apa masalah, mesti luahkan dekat masing – masing. Lepastu sama – sama cari jalan penyelesaian.

"Gara-gara stress cari duit nak bayar hutang RM700 tiap minggu, mak terjebak dengan dadah, semua jadi lepas abang kahwin"

Baca Artikel Penuh