Alyah jadi perhatian lagi, “dia ni memang selalu buat aku menangis”

Alyah jadi perhatian lagi dia ni memang selalu buat aku menangis

Alyah jadi perhatian lagi, “dia ni memang selalu buat aku menangis”. Video memperlihatkan penyanyi Datin Alyah merakam dirinya sedang men4ngis yang dimuat naik di TikT0k miliknya menarik perhatian peminatnya.“Benda ini memang selalu buat aku men4ngis,” tulis Alyah di kapsyen video tersebut.

Malah, Alyah turut meletakkan suara latar seorang lelaki yang memberi kata-kata semangat untuk terus melalui segala cabaran.“Sayang, are you okay? Hidup ini akan selalu bagi you dug4an dan you kena tahu, yang dugaan itu untuk buat you jadi lebih kuat.

“Bukan kuat untuk hadapi dug4an lebih besar,” katanya.Suara latar itu merupakan 0riginal bunyi dari @motivasi_fiqsam yang digunakan pengguna TikT0k sedang berdepan masalah.

Bagaimanapun, netizen tetap mendoakan agar penyanyi lagu Jutaan Purnama itu diberikan kekuatan untuk mengharungi segala cab4ran.

“Kita pernah rasa macam ini, setiap hari men4ngis tapi percayalah kita kena kuat. Insya-Allah nanti hati akan lebih kuat.

Alyah jadi perhatian lagi, "dia ni memang selalu buat aku menangis"

Penyanyi Datin Alyah mengakui ruang masanya bersama suami, Datuk Ramli MS atau Tok Ram menjadi terhad setiap kali tibanya program Gegar Vaganza (GV).Alyah bagaimanapun memberitahu, dia langsung tidak terasa hati kerana sudah terbiasa dengan situasi berkenaan memandangkan program realiti popular tersebut sudah pun berjalan hampir sedekad.

“Kadang saya nampak air muka Alyah senyum dalam menyorok kes3dihan. Semoga Alyah terus senyum sampai jumpa keikhlasan dalam pilihan Alyah. Terus tabah ya,” komen netizen.

@alyah81official Benda ni memang selalu buat aku nangis😭 #fyp #tiktokmalaysia #masukberanda #alyah ♬ original sound – motivasi_fiqsam – Fiq Sam || The MoFS

BACA:

Netizen persoal kelibat lelaki dalam bilik hotel Tiz Zaqyah

Pemuda disebelah Morgan Freeman bukan orang semberangan rupanya

Video MP Hulu Langat mengamuk marah lebai suka fitnah jadi tular di Tiktok

CATEGORIES