Akhirnya Nana beri respon ‘positif’ selepas didakwa bersama dengan Shuib

Akhirnya Nana beri respon ‘positif’ selepas didakwa bersama dengan Shuib. “Peninglah”.

Itu kata penyanyi popular Siti Nordiana apabila peminat cuba ‘menyatukan’ dirinya dengan pelawak dan pelakon popular, Shuib selepas mereka berduet pada program Semakin Cinta Shuib, baru-baru ini.

Malah, persembahan mereka menerusi lagu Jangan Ada Dusta Di Antara Kita turut tular di TikTok termasuk nyanyian solo Siti Nordiana menerusi lagu Bersamamu dendangan asal Allahyarham Siti Sarah.

Siti Nordiana, 38, atau mesra disapa Nana berkata, dia menganggap semua itu sebagai usikan dan gurauan manja peminat.

“Anggap itu usikan dan gurauan manja saja. Mungkin peminat suka dengan persembahan kami. Jadi, sebab itu mereka mula ‘kenenkan’.

“Saya sudah selalu hadapi situasi sebegini. Apatah lagi masing-masing belum berpunya dan selagi itu ada usikan. Ini juga rencah dalam industri hiburan. Apa pun, saya nak berterima kasih pada semua yang selalu mendoakan yang baik-baik pada saya,” katanya kepada Harian Metro.

Mengulas mengenai pemilihannya menyanyikan lagu Bersamamu juga lagu kegemaran Shuib, Nana menyifatkan ia satu penghormatan buat dirinya.

“Terima kasih pada Astro dan Shuib atas tawaran diberikan. Apabila diminta menyanyikan lagu Bersamamu saya ikut saja.

Akhirnya Nana beri respon 'positif' selepas didakwa bersama dengan Shuib | MH Daily

“Diakui lagu ini memang ‘best’. Apabila diberi peluang, ia satu penghormatan untuk saya. Arwah juga kawan baik saya. Jadi, saya beri yang terbaik pada persembahan itu,” katanya.

Dalam masa sama, Nana tidak menolak jika terdapat lagi tawaran untuk bekerjasama dengan Shuib.

“Tak sangka Shuib nyanyi sedap. Malah, persembahan kami itu juga dapat sambutan menarik juga. Kalau ada lagi tawaran untuk kerjasama selepas ini, saya okay saja,” katanya.

BACA: 

Nampak sopan je Elly Mazlein beraya rumah mentua, tapi ada yang pelik pula nampak..

AC Mizal hadiahkan Mercedes Benz kepada anaknya sempena birthday ke 18 tahun

Pas belum bersedia ‘putus’ dengan Umno – Mursyidul Am

CATEGORIES