Wanita ini dedah cara ‘ustaz-ustaz’ Pas manipulasi dana kutipan sedekah untuk bermewah

Wanita ini dedah cara ‘ustaz-ustaz’ Pas manipulasi dana kutipan sedekah untuk bermewah. Aku ni sebenarnya dah xtau nk ckp ape dah berkenaan Tar Snake ni

Dah mcm2 hal kantoi

Xnak la sebut hal Feekah hal Leena…
Kita sembang benda yg kantoi depan mata je cukup la..

Wanita ini dedah cara 'ustaz-ustaz' Pas manipulasi dana kutipan sedekah untuk bermewah

1. Keta mewah, malas dah aku nk ckp. Makcik jiran kt umah lama aku smpai terkejut p pondok dia utk hantar bantuan bila tgk deretan keta yg ada & mmg kepunyaan dia bersama bini2nya. Bini2nya plg komen pun Honda ok. Baca betul2, bini bininya. Bukan sorang, means, bukan 1 Honda yg ada

2. Umah yg diduduki oleh bini no 2 dia kt sini skang, asalnya Homestay. Rumah Tamu An Nur. An Nur tu nama dari Pondok dia. Korang dpt pikir x camne dia asingkan duit utk pondok & belanja diri sendiri kalau dah umah yg asalnya konon dijadikan aset utk jana pendapatan pondok, jd umah bini no 2? Umah tu bukan murah ye korankkk

3. Boleh pulak dia komen suh PM nak tau harga Alphard Vellfie. Then kantoi lak PM nk tau full package Maldives. Soalnya bukan salah kau nak tau, tp tiap2 minggu dok mintak sedekah utk belanja pondok. Kau lak xtau malu boleh lg pikir nk bermewah & bercuti sana sini

4. Smpai skang dia berhutang ambik brg x abis2 lg bayo. Jenis bayo runcit seminggu sekali. Bila dia bayo? Kalau bukak tabung sedekah Jumaat, Sabtu baru dia bayo sket2 kt tokey tu. X pikir ke org tu pun ni idop? Ni main bayo runcit2 lak

Wanita ini dedah cara 'ustaz-ustaz' Pas manipulasi dana kutipan sedekah untuk bermewah

5. Korang tgk sendiri bape kerap dia post bil TNB utk mintak sedekah. Kesimpulan aku leh wat, dia mmg x keluarkan sesen pun duit utk belanja Utiliti. Semua mintak sedekah. Tiap kali TNB nk potong api, dia pun meraih simpati dlm fb. Kalau bayo konsisten tiap2 bulan, bil api pun x melambung smpai camtu

Camne lg aku nk sedarkan walaun bodo ni, kalau org yg dok sekeliling umah bini muda Tar Snake tu pun masih lg dok sokong & percayakan dia walau dah nmpk benda tu terang2 depan mata

Diorang dok umah murah, Tar Snake punya bini no 2 dok umah 2 tingkat
Diorang pakai keta kancil, abis2 tinggi axia merah
Tar Snake punya bini pakai Honda

Tp still bodo percayakan Tar Snake atas nama agama

BACA:Ngeri..doktor tertinggal gunting saiz besar salam perut pesakit

“Kandang lembu dah level kayangan ni, ingat orang yang duduk”