“Urusan peribadi aku pun mak mertua nak masuk campur, dari segi pemakaian, gaya aku pun dia nak menyibuk!”

assalamualaikum admin, tolong hide profile saya. saya cma nak share apa yang saya rsa sekarang ni.

Saya dah khwin 3 tahun lebih, Saya khwin pada usia yang muda disababkan terlanjur, saya dan husband terpaksa kawin.

Ok cerita nya macam ni, kami tinggal serumah dengan mil sebab husband tak ade duit nak sewa rumah.

"Urusan peribadi aku pun mak mertua nak masuk campur, dari segi pemakaian, gaya aku pun dia nak menyibuk!"

mula2 semua nya ok ,mil pun layan saya baik tapi lama2 mil macam nak masuk campur urusan rumahtangga kami.

Urusan pribadi saya pun mil nak ikut campur. Dari segi pakaian, cara saya, semua dia nak ikut campur. mula2 saya ok je mungkin dia nak tgur je tapi sekarang saya rasa tak selesa.

Baca Artikel Penuh