“Tiap kali aku balik kampung masa raya aku menangis bila tengok muka makcik, tapi bila kahwin rupanya pakcik masih ‘minta’!

“Tiap kali aku balik kampung masa raya aku menangis bila tengok muka makcik, tapi bila kahwin rupanya pakcik masih ‘minta’!

Saya Lily berumur 30 an dan sedang bekerja dalam sektor kerajaan.

Saya telah melakukan d0sa dengan berziina dengan pakcik saya sendiri. Semuanya bermula kira kira 12 tahun yang lepas.

"Tiap kali aku balik kampung masa raya aku menangis bila tengok muka makcik, tapi bila kahwin rupanya pakcik masih 'minta'!

Kejadian ini terjadi tanpa saya sedari yang mana dalam diam pakcik saya telah gr00ming kan saya menjadi “h4mba s3k” dia.

Saya mula tinggal serumah dengan makcik saya ketika saya habis belajar. Yang mana ketika itu saya berumur lebih kurang 22 tahun.

Ibu saya pada ketika itu adalah seorang yang membosankan pada saya. Ibu kerap marah marah dan membuatkan saya tidak suka tinggal di rumah.

Mak cik saya pula seorang yang baik tapi seringkali memperkecilkan suami nya di khalayak ramai.

Jadi pakcik tahu saya berasa kasihan apabila lihat pakcik seringkali dimarahi makcik.

Saya tidak tahu mahu menceritakan bagaimana, tetapi semuanya bermula atas dasar kasihan.

Ketika saya berada di rumah dengan pakcik dan anak anaknya dan ketika itu makcik tiada di rumah, pakcik panggil saya ke bilik untuk mendengar luahan hatinya.

Saya pada ketika itu baru habis belajar saya menganggap itu adalah perilaku normal seorang manusia yang mahu meluahkan perasaannya.

Pakcik perlahan lahan menccuk jarum kepada saya dan akhirnya sehingga berani menangis di bahu saya.

Makcik kadangkala akan ada urusan di luar yang agak lama. Jadi pakcik menggunakan kesempatan yang ada untuk perlahan lahan mendekati saya.

Anak anak pakcik masih kecil ketika itu, jadi mereka tidak sedar apabila pakcik dan saya berlama lama di dapur atau di bilik untuk sesi luahan hati.

Sehinggalah pada suatu malam, pakcik telah berani mer4ba saya ketika dalam tidur.

Kami telah dibiasakan tidur beramai ramai dalam keadaan yang agak rapat disebabkan faktor rumah yang sempit.

Jadi dengan itu pakcik mempunyai peluang untuk mer4ba saya.

Pada malam pertama saya dir4ba saya berasa terlalu takut dan terkejut.

Bila saya menjerit kecil, makcik lantas bangun tetapi pakcik sangat bijak.

Pakcik kata saya terlalu sensitive mungkin lipas lalu di atas badan menyebabkan saya terkejut.

Melihatkan makcik yang mempercayai cakap pakcik, saya jadi takut untuk menceritakan hal yang sebenar.

Kejadian ini berlaku berulang ulang kali sehingga lama lama saya telah ket4giihan akan perbuatan tersebut.

Pakcik telah ke sampai tahap mengajak saya ke h0tel.

Sungguh pakcik saya bijak, dia berkata hanya untuk luahkan masalah kami tapi kali pertama ke h0tel lah merupakan tahap hubungan kami seperti suami isteri.

Kejadian ini berlaku sebulan sekali dan tanpa dapat dihidu oleh sesiapa pun.

Sehinggalah Allah telah melorongkan saya untuk keluar dari kemelut ziina ini.

Saya telah mendapat tawaran kerja yang sangat jauh dari kampung halaman saya. Bermakna saya juga akan tinggal jauh dari makcik dan pakcik saya.

Akan tetapi, apabila saya menceritakan kepada semua tentang tawaran kerja saya, pakcik mula berang apabila saya mahu tinggalkan dia.

Saya takut, namun saya teruskan juga.

Saya berkata kepada pakcik untuk menghentikan hubungan ini.

Dipendekkan cerita pakcik dapat menghubungi saya secara vdeo call selepas saya telah berhijrah dan menunjukkan gambar b0g3l saya yang ditangkap curi curi.

Kali ini saya betul betul menyesal kerana telah terlibat dengan kancah ziina bersama pakcik sendiri.

Pakcik merayu untuk ke h0tel buat terakhir kali sebelum dia menyerahkan semua gambar gambar tersebut kepada saya.

Dan saya terima.

Sungguh sangat jjik sekali bila pakcik mula memeluk saya di pertemuan terakhir itu.

Saya berjaya mendapatkan semua gambar gambar tersebut sebelum kami berpisah pada ketika itu.

Akibat dari perbuatan itu, setiap kali saya balik ke kampung ketika hari raya saya akan menangis apabila terpandang muka makcik saya.

Saya rasa berd0sa kerana telah meragut kepercayaannya terhadap saya dan saya juga benci melihat sosok lelaki yang telah merosakkan saya.

Saya mulai renggang dengan keluarga makcik saya kerana saya dapati pakcik susah nak melepaskan saya setiap kali saya berada berhampiran dengannya.

Pakcik beritahu dia ket4gih dengan saya dan sesungguhnya ia sangat menggelikan saya.

Sekarang saya sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak dan saya telah kembali menetap di kampung saya.

Saya menjaga kedua orang tua bersama suami saya sekarang.

Saya andaikan selepas saya melahirkan anak, pakcik akan melupakan saya tetapi tidak.

Pantang ada ruang kami berjumpa disebabkan family gathering pakcik akan cuba merapatkan diri pada saya dan sentiasa pinta untuk melakukan hubungan intim.

Saya sungguh serabut. Saya tak tahu apa yang patut saya lakukan sekarang.

Saya sayang keluarga makcik saya tetapi saya terpaksa menjauhkan diri dari keluarga tersebut kerana pakcik selalu mengganggu saya.

Saya ada juga terfikir adakah pakcik akan menggugut untuk memberitahu suami saya akan hal sebenar tetapi yang pasti pakcik tidak berani berkata hal sebenar kepada makcik kerana dia takut makcik ingin berpisah dengannya.

Saya juga berdoa semoga hal ini akan terkubur begitu sahaja kerana saya tidak sanggup sekiranya makcik saya tahu akan hal sebenar.

Makcik saya sungguh yakin bahawa suaminya tidak akan mengkhianatinya.

Saya hanya menceritakan kepada suami saya bahawa pakcik menyukai saya dalam diam dan saya tak sanggup nak menceritakan kepada suami akan hal saya telah berziina dengan pakcik.

Saya memberitahu suami kerana saya sungguh stress pakcik suka merenung saya sangat lama apabila kami berjumpa beramai ramai.

Selepas suami tahu pakcik menyukai saya, suami sangat berjaga jaga ketika pakcik ada berhampiran saya.

Perlukah saya ceritakan hal sebenar kepada suami?

Atau kepada makcik?

Atau saya terus simpan rahsia ini sebagai aib saya?

Sungguh jauh di dalam sudut hati, saya sentiasa berdoa semoga pakcik berubah, bertaubat dan dapat melupakan saya dari ingatannya.

Kejadian yang telah menimpa saya membuatkan saya berjaga jaga dengan hubungan anak saya dengan pakcik pakciknya apabila mereka dewasa kelak.

Saya cuma mampu berdoa semoga Allah ampunkan semua d0sa d0sa saya yang lalu dan saya sangat menyesal telah terlibat dalam kancah ini suatu masa dulu.

Semoga Allah mengampunkan d0sa d0sa saya.

Reaksi Warganet

MeMiss Nurashaa –
Gr00ming? Tulis kat situ kejadian berlaku masa umur 22. Macam mana umur 22 boleh claim benda tu gr00ming?

Dan macam mana seorang perempuan umur 22 boleh masuk bilik seorang lelaki, berdua.

Tak kesah lah siapa pn lelaki tu? Like are You that ignorance? Or purposedly? Aishh.

Donna Karen –
Bagitahu suami. Tapi cerita sebagai mngsa bukan sebab suka sama suka.

Ceritakan benda tu berlaku dah terlalu lama. Dan awak nak suami tahu untuk protect diri awak kalau jadi apa apa.

Jangan jumpa lansung pakcik lepas dah cerita dekat suami awak. Biar suami yang cari alasan kalau ada family gathering atau apa apa.

Jauhkan diri. Kalau awak usaha suami akan faham. Prdat0r macam ni patut dikerat je bwh dia!

Intan Shazwani –
Allahu, berat membacanya. Banyak pulak kisah macam ni.

Jangan bagitau suami tt. Tak semua bole terima benda benda berat yang macam ni. Apa yang tt bagitau suami setakat ni, ok dah.

Elakkan berjumpa dengan pakcik tu lagi, tak jumpa langsung lagi bagus sebab takda faedah pun berjumpa.

Kalau dia ugut tt, tt ugut dia balik nak report polis ka apa (kalau berani lagi, report la polis betul betul), beranikan diri untuk jadi lebih tegas.

Cakap dekat dia, pakcik pun akan tanggung malu sekali lepas ni kalau berani buat apa apa.

Jangan lemah dan dipijak. Anak anak tt jaga jaga. Jangan bagi dekat dengan pakcik tu..

Pippa Jo Jnf –
Alhmdulillah, suami berani menghalang pakcik mndekati isterinya.

Asalkan Puan ada kesedaran dan kekuatan sendiri, takyah cerita dengan suami. Sebab kita tak dapat menjangka cerita baru.

Bimbangnya suami tak dapat terima, dia sisihkan puan. Lalu puan terjebak blik.

Bermula dari puan dan puan juga yang perlu kuatkan diri mengelak terus. Lupakan seolah takde apa berlaku dan move on terus!.

Sufyan Haiyan –
Cari contoh dalam google, bagi tengok dekat pakcik tu

1. kes menyebarkan gambar tidak senonoh Dan hukumannya

2. kes Cuba merosakan rumahtangga orang lain Dan hukumannya

Dan kes kes yang berkaitan. Ugut balik dekat pakcik tu. Yang awak akan buat report polis kalau diganggu sekali lagi.

Kena garang sikit!

Tidak perlu ceritakan aib lama kepada suami awak kerana mudarat nya lagi besar

BACA: 

Tahukah anda? Dulu orang Melayu diharamkan menikah dan bertunang pada bulan ini untuk tolak bala, bulan berapa tu?

Baru je 2 bulan jual biskut ‘Shelup-shelup’, sekali Shuhada nak tutup bisnes rupanya ini punca sebenar