Teha geram dengan peminat Usop tak hormat dirinya

Teha geram dengan peminat Usop tak hormat dirinya

Teha geram dengan peminat Usop tak hormat dirinya. Sebut sahaja nama Usop dan Teha, mungkin ramai yang mengenali pasangan yang terkenal dengan gelagat lucu mereka. Kepada yang tidak tahu, Usop dan Teha telah berkahwin pada bulan Februari lalu, dan kini mereka berdua sedang menunggu kelah1ran cahaya mata pertama.

Pasangan ini terkenal dengan aksi spotan yang sentiasa menghiburkan peminat mereka.

Baru-baru ini, berlaku satu insiden sukar dilupakan oleh Teha ketika dia dan suaminya keluar bersama ke Sunway Carnival Mall, Pulau Pinang.

Menerusi perkongsian di Tiktok, Teha dan suaminya telah disapa oleh seorang peminat yang mengatakan mahu bergambar bersama Usop. Ketika itu, Teha bertanya kepada individu tersebut adakah dia mahu Teha membantu mengambil foto tersebut.

Namun tiba-tiba individu berkenaan seperti memandang sin1s kepadanya.

Teha geram dengan peminat Usop tak hormat dirinya

Walaupun geram dengan tindakan individu itu, Teha tetap bersangka baik, namun peminat itu masih tetap berlagak seperti Teha tidak wujud di situ.

Teha juga akui bahawa dia berasa terkilan kerana merasai kehadirannya seperti tidak digemari oleh peminat tersebut.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen turut kesian dengan apa yang dihadapi oleh Teha dan memujuk Teha dengan mengatakan bahawa mereka sangat teringin untuk bergambar bersama Teha kerana Teha sangat cantik dan tidak s0mb0ng.

BACA:

Hans Isaac menang pemilihan Ketua Cabang Ampang PKR

Keris sebenar Mat Kilau dipamer kepada umum

Mat Maslan jadi Mat Kilau pulak…

CATEGORIES