Tahniah! Zul Ariffin dan Ruhainies bakal berkahwin..

Zul Ariffin dan Ruhainies bakal berkahwin..Pelakon, Ruhainies telah berkongsi sebuah video yang telah mencetuskan pelbagai persoalan netizen.

Menerusi hantaran di Instagram, video yang dimuatnaik Ruhainies itu menunjukkan dia sedang memakai inai di jari dan berlari sambil dikejar oleh seorang jejaka misteri dari belakang, sekaligus mencetuskan tanda tanya ramai.

“A night to remember. One step closer”- tulisnya

Zul Ariffin Jejaka Misteri?

Susulan itu, pelbagai spekulasi telah dibuat oleh netizen termasuk beranggapan jejaka misteri tersebut merupakan pelakon kacak, Zul Ariffin. Malah, ada yang berpendapat video itu hanya sekadar publisiti untuk melancarkan produk baharu.

“Nak kuar produk baru je nie.”

“Jual produk ape nie.”

“Memang Zul Ariffin pon. Cuma tak pasti #onsetepclose ini cerita atau kisah benar.”

“Abg Zul ke, Tahniah.”

“Tengok badan pun dah tahu macam Zul Ariffin.” komen mereka

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ruhainies7

Walabagaimanapun, sehingga kini Ruhainies masih belum memberikan sebarang kenyataan mengenai jejaka misteri yang ditampilkan dalam videonya itu.

TONTON :

BACA:

Dikecam raih simpati hantar makanan masa hujan, sekali rider ni tunjuk ijazah

KWSP umum permohonan pengeluaran RM10K hanya melalui portal khas ini

Ini fungsi butang ‘Soak’ pada mesin basuh yang ramai tak tahu…

CATEGORIES