Syamsul Yusof lepas geram, “tunggu aku ludah muka kau!”

Syamsul Yusof lepas geram tunggu aku ludah muka kau

Syamsul Yusof lepas geram, “tunggu aku ludah muka kau!”. Gara-gara tajuk berita yang didakwa melampaui batas, pengarah dan pelakon, Syamsul Yusof mahu berjumpa dengan wartawan sebuah portal hiburan.

Bahasa dan tajuk langsi sangat

Menurut Syamsul, ada pihak yang sengaja mencari masalah dengannya dan mendakwa ini bukan kali pertama portal tersebut melakukan perkara sama terhadap anak seni.

Bahasa dan tajuk artikel langsi sangat. Ni bukan news tapi headline cari gaduh. N*z*m nak sangat attention kan? Nak pancing aku dengan headline bodoh supaya aku meletopkan.

Okay. Orang lain boleh kau sampahkan dengan artikel tak ada etika macam ni, dengan aku memang silap besar. Kau suruh aku sabar, baik kau tunggu aku ludah muka kau dulu then lepastu aku suruh kau sabar.

Syamsul Yusof lepas geram, "tunggu aku ludah muka kau!"

Tambah Syamsul, portal tersebut tidak sepatutnya mengeluarkan tajuk berita sedemikian dan bersembunyi di sebalik penulisan artikel berkenaan.

Terdahulu, Syamsul bengang apabila sebuah portal memuat naik artikel berbunyi ‘Syamsul Yusof kau menyorok di mana? Puas wartawan **** cari tak jumpa’.

Jelas Syamsul, artikel tersebut sengaja membangkitkan kemarahan dirinya selepas dia tidak hadir ke majlis pelancaran sebuah filem baru-baru ini.

BACA:

‘Kereta mewah pun dah beralih ke minyak kuning sekarang’

Cara semak kemasukan ke UiTM

Padah berhutang, warga emas nekad potong kemaluan sendiri

CATEGORIES

COMMENTS

Wordpress (0)