“Suami kata dia tak bahagia denganku, dia suruh aku cermin diri, dia rimas tengok aku tak cantik macam dulu, serabai dan sibuk dengan anak”

Nama aku Dahlia, harini aku nak cerita tentang kisah hidup aku supaya perkara ini jadi pengajaran untuk yang lain.

Aku ringkaskan sahaja. Aku kahwin dengan Jamal dah hampir 8 tahun dan dah dikurniakan sepasang anak. Yang sulung lelaki 7 tahun dan perempuan 5 tahun.

Jamal ni cinta pandang pertama dan kami tak ambil masa yang lama pun bercinta, terus dia ajak kahwin.

Baca Artikel Penuh