Suami kantoi ajak ibu mentua video call selepas mandi – “aku tak sanggup tengok”

Suami kantoi ajak ibu mentua video call selepas mandi aku tak sanggup tengok

Suami kantoi ajak ibu mentua video call selepas mandi – “aku tak sanggup tengok”. Norma Risma serta bapanya berdepan realiti pahit setelah rumah tangga masing-masing ibarat roboh serentak apabila suaminya, Rozy Rya dan ibu kandung, Rihanah Anah menjalin hubungan terlarang. Sebelum ditangkap, katanya wanita tua itu kerap diam-diam datang ke rumah menantu saat Norma keluar berniaga.

Norma & saya macam saudara…Saya & pekerja memang tiada batasan

Akibat rasa curiga, dari situlah orang kampung mula menyiasat agenda si menantu dan ibu mentua. Tidak kisah bekerja demi meringankan beban keluarga, siapa sangka suaminya melakukan benda jijik saat Norma keluar mencari rezeki. Luahnya lagi, kejadian itu cukup memberikan impak kepada kesihatan emosinya.

“Bila tengok keadaan Norma tak okey, tak makan tak tidur, saya fikir nak tolong macam mana. Akhirnya terfikir, Norma ni kena dibawa jumpa pakar psikiatri. Dari luaran memang nampak okey, tapi dalaman dia kita tahu Norma luluh seluluh-luluhnya” – Alfi Rosdiana (Bos Norma)

Suami beri alasan tak masuk akal selepas mesej jijik ditemukan

Suami kantoi ajak ibu mentua video call selepas mandi aku tak sanggup tengok

Berbalik kepada penemuan perbualan bersifat 18+ antara mentua dan menantu itu, awalnya Rozy sempat mengelak dan beri alasan tersalah hantar. Namun secara logiknya, mana mungkin mesej ‘sekotor’ itu ditaip tanpa sengaja. Selain bercakap tentang aksi-aksi di atas katil, Norma juga menemukan mesej suami mengajak video call selepas ibunya mandi.

Bapa & ibu dalam proses berpisah secara rasmi

@user284365778 Sampe sekarang aku masih ga nyangka a kalo hubungan kamu sama perempuan yang udh ngelahirin aku itu masih berlanjut. Liat deh, ini 3 hari sblm kejadian kamu kegep lagi berzina sama dia. Kita baik baik aja a, ko kamu tega nyakitin aku begini? Mangkanya aku tuh blank ga percaya pas denger kabar kalo kamu kegep dan sampe kabur. Berarti selama 5thn ini aku cinta sendirian? Aku memang bukan perempuan cantik dan bukan juga orang kaya, tapi aku juga kerja a bantu kamu, aku punya usaha, aku bisa kelola keuangan rumah tangga kita. Aku udh siapin dana pendidikan untuk anak kita nantinya. Apa aku terlalu ambisius untuk kamu yg foya foya? Sejak kejadian itu aku jadi perempuan penakut sekarang, kalo ada yang ngetuk pintu aku langsung gemeteran, kalo ada suara motor lewat depan rumah yang mirip sama punya kamu aku selalu ngumpet krn ketakuran, apalagi kalo aku belanja ke toko retail tmpt kamu bekerja itu rasanya lemes banget kaki a, tremor, jantung juga berdebar lebih cepet. Pdhl jelas banget kamu tuh ga ada disitu. Aku gatau a ini akan sembuh kapan, tapi aku selalu berdoa untuk ikhlas dan ga dendam sama kamu. Semoga traumaku cepet sembuh, aku kangen diriku yang pemberani kaya dulu. #fyp #foryoupage #selingkuh #perselingkuhan #menantudanmertua #skandal ♬ Ya Rabb يارب – Muhajir Lamkaruna


Setelah ditangkap basah, bapa Norma juga dikatakan meminta wang denda sekitar 50 juta rupiah (RM14,119) untuk tanggungan kos naik turun mahkamah. Dianggap mengotorkan daerah penempatan mereka dengan perbuatan jijik. Rihanah Anah katanya sudah dihalau pergi oleh orang kampung.

BACA:

Pengeluaran KWSP: PM Anwar akhirnya buat kata putus

“Makin mejadi-jadi”- netizen sampai urut dada tengok penampilan Neelofa hadir majlis ini

Bilal bakal jadi abang, ‘tahniah Neelofa!’

CATEGORIES