“Suami baru paksa aku sampai 5 kali sehari, sampaikan kadang-kadang tu pukup 2 pagi pun dia paksa aku bangun tidur”

Saya baru berkahwin 4 bulan dengan suami yang baru, sebelum ni saya dah pernah berkahwin dan ada anak sorang , sekarang anak saya duduk dengan ibu

Saya tak bawa tinggal sama sebab time tu pkp tak dapat nak ambik dan sekarang ada sebab kenapa saya tak ambik anak saya.

Ceritanya macam ni, Dalam tempoh 4 bulan ni saya dgn suami kerap bergaaduh bergduh bukan biasa2, jenis gduh teruk.

"Suami baru paksa aku sampai 5 kali sehari, sampaikan kadang-kadang tu pukup 2 pagi pun dia paksa aku bangun tidur"

Saya pun taktau dimana silap saya. selepas kawin baru saya nampak perangai suami. dia b4ran dan suka menyuruh.

Saya ni ikutkan aje kehendak dia tapi kadang2 kita ni penat sangat2 mana taknya sehari saya masak 2 kali,

Baca Artikel Penuh