Shuib buat video lagi dengan Wan Sharmila, akan umum sesuatu lepas ni..

Shuib buat video lagi dengan Wan Sharmila akan umum sesuatu lepas ni

Shuib buat video lagi dengan Wan Sharmila, akan umum sesuatu lepas ni..Video Shuib Sepahtu Bersama Wan Sharmila Raih Perhatian Warganet. Alahai Nampak Sweet Lah, Ramai Yang Suka. Doa Yang Baik-Baik Je Lah Yer, Hehe !!

Meninjau di akaun Instagram pelakon Wan Sharmila telah berkongsi satu video terbaru. Video tersebut memaparkan Wan Sharmila atau lebih mesra dengan panggilan Lala bersama Shuib Sepahtu.

Di ruangan kapsyen, tulis Lala, Lala ingin mencuba membuat video tersebut dengan lagu yang dikatakan sedang menjadi trend. Kelihatan Lala cantik mengenakan baju berwarna putih, berkain corak batik dan memakai kaca mata hitam.

Manakala Shuib pula berbaju kemeja corak petak dan turut memakai kaca mata hitam. Pertama kali membuat video berdua dan dikongsikan di media sosial, telatah mereka berdua telah menarik perhatian warganet.

Sehingga kini, video Lala dan Shuib itu telah menerima puluhan ribu tanda suka dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Alahai nampak sweet Lala dan Shuib, patut lah ramai yang suka tengok.

Shuib buat video lagi dengan Wan Sharmila akan umum sesuatu lepas ni

Di ruangan komen, pelbagai respon diberikan warganet dan rata-rata mereka menyukai jika Shuib berjodohan dengan Lala. Antara komen-komen menarik adalah :

” Comelnya. Ni saya sokong, saya bagi like 1000 kali, haha. Shuib tu tengah kunyah lirik ke apa, haha lawak betul tengok.. “

” Ahhh sweetnya tengok, moga2 Lala ada jodoh lah dengan Shuib, nampak sepadan dan serasi bagai pinang dibelah dua.. “

” Amboiiiii swipe2 tengok terus naik pelamin, heehehehe. Suka lah tengok korang berdua, kami doakan yang baik2 buat korang.. “

” Ehemm ehemm ehemmmmmmmm sak1t tekak aihh. Sepadan weh tengok, aku plk tersenyum sorang2.. “

” Wehh banyak kali tengok video ni, sebab rasa comel sangat. Semoga Shuib dan Lala akan naik jinjang pelamin nanti, amin.. “

” Lala dan Shuib kami sokong, baru sepadan. Lala cantik lah, alahai nampak m4lu2 pula Shuib dalam video, patut lah pakai spek hitam.. “

” Masalah aku skrg ni byk kali aku ulang tgk vdeo dia nape, sweet plk tgok eh eh, ger4m pula aku hehe.. “

Wah ramai betul yer yang suka tengok gandingan Shuib dan Lala, memang video ni nampak comel dan sweet. Apa-apa pun kita doakan yang baik-baik buat Shuib dan Lala. Bak kata orang, kalau dah ada jodoh tak kan kemana.

BACA:

[ANALISIS] Benarkah UMNO bakal kerjasama dengan PH selepas PRU?

Pemuda terpaksa gagahkan diri terima scroll ijazah selepas 6 jam ayahnya meninggal

Nak tahan lelaki warga asing mabuk ceroboh rumah, sampai berdarah kepala 2 polis ini

CATEGORIES