“Semua keperluan rumah aku tak peduli tapi duit aku bagi kat mak, petang sebelum dia meninggal, kami bergaduh, sebulan lepas tu anak aku pula”

Mak tak suka bila anak lelaki dia sayang bini lebih. Mak dalam diam suka hasut aku benci bini aku.

Mak aku macam seronok tengok aku marah dan pukul bini. Mak kata jangan bagi duit kat bini, dia suruh aku habiskan duit bini aku.

Sampaikan bini aku sebentuk cincin pun aku tak pernah beli.

"Semua keperluan rumah aku tak peduli tapi duit aku bagi kat mak, petang sebelum dia meninggal, kami bergaduh, sebulan lepas tu anak aku pula"

BINI AKU DAH LARI! Aku tahu kenapa bini aku lari. Dulu aku jahat tak kerja, bini aku senyum je pelihara biawak hidup. Mak aku dan adik beradik aku semua benci aku. Tapi bini aku tetap hormat dan sayang aku.

Bini aku sabar je aku maki aku pukul, dia tak berenti doakan aku ajar aku solat ajar, aku baca quran sampai aku jadi baik sikit la. Bila aku jadi baik aku memang sayang sungguh kat bini aku. Ye la, mak aku pun tak pernah paksa aku solat dulu.

Baca Artikel Penuh