Saintis Malaysia persoal vaksin, herba lebih mujarab

Saintis Malaysia persoal vaksin, herba lebih mujarab

Sejujurnya, sebagai saintis yang banyak terlibat dalam kajian herba. Atok rasa terkilan apabila herba dipinggirkan sedangkan kajian tentang herba jauh lebih banyak jika nak dibandingkan dengan kajian vaksin kat Malaysia.

Apa je vaksin yang kita dah komersialkan berbanding herba? Yang sembuh setakat ini pun adakah disebabkan vaksin?

Menteri korang yang positif dan sembuh tu pun promote herba bertujuan untuk tingkatkan sistem imun tubuh.

Yang meninggal pun rata-ratanya sebab dah ajal. Masing-masing memang berpenyakit dan dah berumur.

Vaksin ni TRIGGER tetapi yang BOOST sistem imun kita apalagi kalau bukan bahan-bahan alami. Vaksin ciptaan drugs company korang yakini.

Tetapi bahan-bahan alami ciptaan Ilahi yang telah diketahui tahap KESELAMATAN dan KEBERKESANANNYA korang dustakan.

Dato’DrAzlan
Saintis

Sumber: