Perut ular masih bergerak-gerak selepas makan kucing ini hidup-hidup

Perut ular masih bergerak-gerak selepas makan kucing ini hidup-hidup

Perut ular masih bergerak-gerak selepas makan kucing ini hidup-hidup. Baru-baru ini tul4r sebuah video di Fesbuk yang dikongsikan oleh seorang wanita dimana kucing peliharaannya ditelan ul4r sawa hidup-hidup. Pada mulanya, pemilik itu cuba untuk mencari kucing peliharaan di sekitar rumahnya sebelum ternampak sesuatu bergerak di celah pokok bunga di luar rumah lalu masuk ke dalam rumah.

Kucing antara haiwan peliharaan yang paling banyak dibela dan disukai ramai dengan kecomelan mereka ini. Kehadiran kucing akan membuat pemiliknya tidak rasa sunyi. Namun berbeza pula dengan situasi wanita ini yang kehilangan kucingnya akibat ditelan ul4r sawa di perkarangan rumahnya.

Terkesima!!! Apa Yang Terjadi Pada Si Bulus Lepas Ditelan Sangat Menakjubkan

Keajaiban 1 dalam sejuta. Perut ular sawa tu masih bergerak-gerak setelah menelan kucing sedang tidur. Ini yang terjadi.

Perut ular masih bergerak-gerak selepas makan kucing ini hidup-hidup

Setelah berjaya menangkap ul4r tersebut, pegawai keselematan cuba untuk mengeluarkan kucing itu dari perut ul4r dan apa yang terjadi selepas itu sangat men4kjubkan.

Wanita terbabit cuba memeriksa dan mendapati seekor ul4r sawa sepanjang tiga meter di dalam rumah itu. Menerusi gambar dan video yang dikongsikan ini, kelihatan kumpulan keselamatan cuba untuk mengeluarkan ul4r sawa dari rumah wanita itu.

Kucing peliharaan wanita itu masih hidup dan dapat diselamatkan apabila kucing yang ditelan tadi dimuntahkan semula. Perkara itu sangat tidak disangka oleh kumpulan keselamatan malah mereka juga teruja kerana berjaya menyelamatkan haiwan tersebut. Ul4r sawa itu kemudian dibawa ke Jabatan Perhilitan Haiwan pemeriksaan lanjut.

Komen Netizen:

BACA:

Majikan dan pekerja perlu bincang pilih tarikh sesuai untuk cuti umum

Shahidan kata kerajaan pimpinan PH tidak akan kekal

Shafinaz akui banyak melabur untuk digelar ‘vampire’

CATEGORIES