Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, “malam pertama ON”

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau malam pertama ON

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, “malam pertama ON”. KEJUJURAN adalah satu perkara penting bagi mengeratkan lagi setiap hubungan, terutamanya pasangan suami isteri baru berkahwin.

Jika sudah berkahwin, pasti mereka tidak lagi berselindung atau menyembunyikan masalah dihadapi, begitu juga dengan keburukan atau kelem4han masing-masing.

Namun, dalam hal tertentu sesetengah individu sangat takut untuk menceritakan perkara yang selama ini dirahsiakan kerana bimbang ia tidak dapat diterima oleh pasangan masing2.

Dilema inilah yang dialami oleh seorang pengguna di TikTok apabila dia berbelah bahagi untuk menceritakan kisah silam yang berlaku terh4dap dirinya kepada bakal suami.

Lebih merumitkan situasi ialah apabila cubaan Andressita Nurul untuk menjelaskan hal yang membelenggu dirinya itu g4gal apabila pemuda itu pula tidak mahu tahu tentang masa silamnya.

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau malam pertama ON

Bagi bakal suami wanita ini, dia sudah menerima sisi kur4ng baik pasangan yang akan menjadi isterinya ini kelak.

“Sebelum nikah saya pernah nak jujur dengan bakal suami tentang peristiwa pahit dan gelap yang pernah terjadi dekat saya.

“Tapi dia cakap tak perlu. Dia terima saya seadanya. Dia terima kekurangan saya,” ujarnya.

‘R4hsia’ itu disimpan oleh wanita ini sehinggalah mereka sah bergelar suami isteri.

Menurut wanita ini, segala urusan perk4hwinan berjalan dengan baik termasuklah malam pertama sebagai suami isteri.

Bagaimanapun, dia tetap memilih untuk menceritakan ‘sejarah hitam’ yang telah berlaku terhadap dirinya kepada suami.

Setelah menceritakan hal sebenar, berlaku satu perkara yang dia sendiri tidak jangk4kan.

“Sampai hari menikah, semuanya berjalan lancar. Malam pert4ma kami pun semuanya berjalan lancar.

“Rupanya suami saya pun sama macam saya. Kami sama-sama pakai gigi palsu,” katanya, merujuk kepada ‘r4hsia’ yang ingin diceritakan kepada suami.

Antara komen netizen di TikTok.

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, "malam pertama ON"

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, “malam pertama ON”

Menurut Nurul, giginya patah disebabkan pemakaian pend4kap gigi palsu namun tidak dinyatakan berapa ba.tang gigi yang ‘hilang’.

Manakala suaminya pula mengal.ami patah gigi akibat terjatuh semasa ber.main basikal lajak.

Kisahnya yang penuh sas.pen ini meraih lebih 1.6 juta jumlah tontonan setelah disiarkan di TikTok.

Rata-rata warga maya yang pada mulanya hampir bersim.pati dengan nasib Nurul terus terhibur seolah-olah ditipu olehnya.

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, "malam pertama ON"

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, “malam pertama ON”

Nurul dan suami sama-sama memakai gigi palsu.

“Berdosa buat kami macam ni.

“Macam tu saja dia ‘gula-gulakan’ kami.

“Ya Allah baru nak rasa sedih. Dah tergelak.

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, "malam pertama ON"

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, “malam pertama ON”

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, "malam pertama ON"

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, “malam pertama ON”

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, "malam pertama ON"

Pengantin perempuan nekad dedah kisah silam walau suami tak nak tau, “malam pertama ON”

Video,

BACA:

Tak sangka PM Anwar lakukan perkara ini ketika lawat Kelantan

[Video] – “Messi pun meluat dengan Salt Bae”

Teruja tengok Proton S50 sedang dipandu uji

CATEGORIES