Pendedahan kematian backlog bukti wujud manipulasi data sebelum ini?

kematian

Pendedahan kematian backlog bukti wujud manipulasi data sebelum ini.Data kematian backlog ni menjadi satu bukti yang ringkas dan mudah, bahawa kerajaan PN-BN sebelum ini memang menipu rakyat Malaysia mengenai data Covid-19.Entah apa lagi yang ditipu dan dirahsiakan oleh kerajaan PN-BN dan PAS pula berada dalam kerajaan yang menipu rakyatnya.

Bukankah terdapat hadith Nabi yang kata tidak akan sesekali masuk syurga seorang pemimpin yang mati dalam keadaan menipu rakyatnya?
Teringat jugak tok guru mengajar dulu:

“antara orang awam menipu dengan ulama menipu, ulama menipu masuk neraka dulu”.

Bukan aku kata, tok guru yang kata.

Apa sangatlah kuota masjid tu ada khas untuk VIP dan rakyat biasa sedangkan undang-undang pun ada khas kuota untuk VIP.Tengok undang-undag SOP sebelum ni.

kematian

Menteri langgar SO relaks je.Ada yang tak kena dakwa langsung.Kalau kena denda pun dengan nilai yang rendah.Kalau rakyat langgar SOP siap tangkap dan berkas macam penjenayah berat lagi.Begitulah amalan undang-undang di zaman undang-undang ketika PAS jadi kerajaan.Pastu nak harap puak ni laksanakan Hudud pula? Hanya rakyat mencuri sahaja yang akan di potong tangan sahaja nanti.Kalau lebai mencuri pula kena takzir hukuman paling ringan sekali.

Baru jadi Imam yg di bayar gaji oleh duit pembayar cukai rakyat sudah angkuh.Cepat koyak pula tu.Biasa perangai macam ni mesti dari parti lebai PAS pis pus.Cuba jual tiket masuk masjid macam jual tiket masuk wayang Insya Allah kerajaan ISMAIL BUFFALO/KERBAU akan segera umum kapasiti masjid lebih 50%.

Kejadah apa nak suruh orang minta redho dari WALAUN PAS macam engkau? Isu solat Jumaat pun Menteri,Timbalan Menteri Agama PAS gagal selesaikan walaupun mudah ja kesnya apelagi nak setel isu lebih besar macam RUU355,JUDI,ARAK,ADIB,DONG ZONG,UEC lagilah ruyup basah lencun.

Sumber:

BACA: Panas !!! Isu Kampung Baru, Khalid Samad sekolahkan Shahidan Kassim