“Patutlah bila balik kampung suami, aku macam langsung tak kenal suami, automatik berubah, perangai dia buat aku tawar hati”

Assalamualaikum admin..tlg hide profile sy ye..Saya dalam dilema sangat. Raya Tahun ni giliran balik kg suami. Tapiiii sebenarnya hati sy ni dah tawar sangat nk blk kg dia.

Entahlah….Banyak sangat perkara yang buat saya makan hati setiap kali balik sana. Familu suami layan saya ok je kot, cuma yela hati orang kita tak tahukan..

Bila kat sana ada je perkara yang buat saya sedih, nangis. Dari parents dia, adik beradik dia. Suami pun sama, kadang perangai dia auto berubah bila dah jumpa family dia.

Baca Artikel Penuh