Neelofa meluat Belle banding ketinggian masa ‘live’

Neelofa meluat Belle banding ketinggian masa live

Neelofa meluat Belle banding ketinggian masa ‘live’. Bella dan Neelofa memang selalu buat Live sama-sama untuk mempromosikan produk.

Terbaharu video mereka berdua mempromosikan telekung menjadi perhatian.

Dalam rakamn yang dimuat naik semula di TikTok kelihatan Bella sempat ‘membahan’ Neelofa sebagai pendek.

Ia bermula bila Bella kata kalau orang nak beli telekung mestilah nak kain yang labuh.

Secara spontan Bella kata tingginya 166cm.

Neelofa pula buat muka meluat dan berkata, “Kenapa nak menunjuk tinggi you tu. I 157cm.”

VIDEO :

Tidak berdiam diri, Bella menjengket-jengketkan kakinya, memberi isyarat Neelofa pendek.

Di ruangan komen ramai yang terhibur melihat mereka berdua.

Kata mereka hanya Bella yang berani kutuk Neelofa.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Neelofa (@neelofa)

Antara komen:

“Macam ni lah perangai sahabat”

“Bella je yang boleh ng4njing lofa camtu wei”

“Tinggi la tu”

Kesian Neelofa dalam hati menangis ke tu dikvtvk pendek?

BACA:

Cara keluarkan duit KWSP dengan mudah, tak perlu tunggu pengumuman pun

Bekas menteri komen pasal lirik lagu Malique, “tak sangka..”

Reen Rahim buat hal tunjuk tak pakai seluar, netizen perasan sesuatu pula

CATEGORIES