“Nanti aku tolong ganyang mulut Ira”, Puteri Sarah nak serang Ira Kazar?

Nanti aku tolong ganyang mulut Ira Puteri Sarah nak serang Ira Kazar

“Nanti aku tolong ganyang mulut Ira”, Puteri Sarah nak serang Ira Kazar? Puteri Sarah merupakan salah satu watak utama dalam drama berjudul ‘Suri Hati’ yang mula bersiaran di TV3 sejak 12 Oktober lalu.

Walaupun bergelut dengan isu rumah tangga, penerbitnya, Hana Hussain sebelum ini memuji profesionalisme pelakon itu yang tenang menghabiskan penggambaran penuh.

Takkan awak nak biar Zahra membesar tanpa kasih sayang seorang ayah?

Ringkasnya, drama bertemakan kemasyarakatan ini mengisahkan tentang kehidupan 4 wanita berbeza yang berjuang mencari kebahagiaan. Puteri Sarah yang memegang watak Sarah dalam kisah ini dikatakan berpisah dengan suami bersikap hot temper.

Tekad membuka lembaran baru dan berkenalan dengan seorang duda, bagaimanapun hubungan mereka dihalang oleh orang terdekat termasuklah ex-husband sendiri.

Nanti aku tolong ganyang mulut Ira Puteri Sarah nak serang Ira Kazar

Nama dia sapa tadi? Dira ke Ira…Iraaa? Nanti aku tolong kau, aku ganyang dia

Namun dalam episod semalam, nampaknya terdapat satu scene antara watak Sarah dan Suraya telah menjadi viral. Ketika itu, Sarah sedang mendengar luahan sedih Suraya mengenai seorang wanita bernama Ira. Walaupun ia sekadar dialog lakonan drama, wajah Puteri Sarah saat menyebut nama ‘Ira’ mencuri perhatian penonton.

@fatinrahim95 kena pulak nama iraa tu 🤣🤣🤣 #fypシ #fatinrahim #surihati #puterisarah #irakaza ♬ เสียงต้นฉบับ – |||เจมมี่ หวัง💚🕊️ – |||เจมมี่ หวัง(ได้แต่หวัง)💚

Pandai penulis skrip diaorang…Ngam pulak nama tu…Dah agak dah mesti orang akan upload babak ni

Melihat babak tersebut, masing-masing penonton seakan faham sendiri dan terus teringat kepada gerangan gadis yang dikatakan mengacau perkahwinan Puteri Sarah. Saat menyaksikan reaksi muka aktres cantik tersebut, rata-ratanya merasa terhibur dan menganggap Sarah sedang menahan ketawa.

"Nanti aku tolong ganyang mulut Ira", Puteri Sarah nak serang Ira Kazar?

BACA:

Puteri Sarah dan Sera bergabung, jadi ikon ‘wanita disakiti’

Dapat perkhabaran suaminya dan Ira Kazar dah bertunang, ini respon padu Puteri Sarah

Puteri Sarah dakwa Kazar ada mohon maaf bagi pihak anaknya tapi..

CATEGORIES