“Mak tutup lampu masa aku makan, aku ni kalau makan ikan senang sangkut tulang tapi aku tak rasa sakit, yang sakitnya kenapa mak buat aku macam ni”

Orang lelaki, terutamanya seorang suami kalau hilang pekerjaan, terus segala kehormatan dalam rumah jugak akan hilang kan?

Terasa nak tulis kat sini.. Sebab nak luah perasaan dah tak de tempat.Dulu aku kerja kat satu syarik4t swasta

Datangnya kovit, aku hilang pekerjaan. Company rugi banyak. Hilang banyak projek.

Baca Artikel Penuh