“Mak suka mengata anak orang lain, anggap dirinya paling bagus dan alim, hakikatnya dia sendiri pernah mengherdik suami dan ibunya dulu, paling tak tahan..”

Assalamualaikum. Aku gelarkan diri aku sebagai Candy (bukan nama sebenar). Aku tak tahu nak mula dari mana. Jiwa dan fikiran aku berserabut.

Perkahwinan aku masih baru, inshaAllah dah nak masuk 2 tahun dan bakal menimang cahaya mata sulung.

Baik, aku dahuIukan kisah suami aku sebagai pembuka luahan. Suami aku ni ialah kekasih aku sewaktu aku di sem akhir diploma di sebuah universiti utara tanah air.

"Mak suka mengata anak orang lain, anggap dirinya paling bagus dan alim, hakikatnya dia sendiri pernah mengherdik suami dan ibunya dulu, paling tak tahan.."

Sewaktu berkawan dahulu, aku nampak dia ni seorang yang sangat bagus dan bertanggungjawab, aku rasa sangat bahagia bila ada seorang lelaki macam dia sudi berkawan dengan aku.

Sedangkan aku ni seorang anak yang jenis derh4ka juga la dengan orang tua aku terutamanya mak aku. Mak aku ni seorang yang panas baran, eg0 tinggi, sombong, kaki em0si dan suka cari g4duh dengan orang samada dengan adik beradik dia mahupun orang luar.

Baca Artikel Penuh