“Mak mertua haramkan aku hamil benih anaknya, mertua jadikan aku bibik tak bergaji kat rumah dia, sesuatu terjadi bila suami ajak pindah”

Assalamualikum semua KRT raeders.Aku nak story pasal hidup abang sulung aku.

Tak sangka kisah Cinderella moden berlaku dalam keluarga aku.Abang Long aku dah kahwin .

Keluarga aku Alhamdulillah boleh dikatakan hidup senang ,dan kami ni keturunan syed sharifah.

"Mak mertua haramkan aku hamil benih anaknya, mertua jadikan aku bibik tak bergaji kat rumah dia, sesuatu terjadi bila suami ajak pindah"

dan atas alasan keturunan lah mak aku tak boleh terima akak ipar iaitu isteri abg long.

Mak aku menentang keras2 masa abg long suarakan hasrat nak menikah dgn akak ipar.mak aku kata nak menikah boleh tp cari yg sama taraf ,nanti malu kalau sedara mara tahu kalau menikah dgn org biasa2 je.

Baca Artikel Penuh