Lima peristiwa besar akan berlaku dari November hingga Mei 2023, dedah pengembara masa dari tahun 2671

Lima peristiwa besar akan berlaku dari November hingga Mei 2023, dedah pengembara masa dari tahun 2671

Lima peristiwa besar akan berlaku dari November hingga Mei 2023, dedah pengembara masa dari tahun 2671. Seorang individu yang mendakwa dirinya sebagai ‘pengembara masa’ dari tahun 2671 memberi amaran kepada orang rami mengenai beberapa “peristiwa besar” yang didakwa bakal menimpa Bumi menerusi beberapa video yang dikongsikan di media sosialnya.

Menurut laporan Daily Star, individu tersebut telah memberi amaran kepada orang ramai bahawa lima bencana akan berlaku dalam tempoh antara November ini hingga Mei tahun depan. Kelima-lima peristiwa itu akan mengubah perjalanan sejarah manusia katanya.

Antara dakwaannya meteor besar akan menghentam Bumi dan heentaman itu dikatakan turut membawa bersama makhluk asing.

“Perhatian! Ya, saya pengembara masa sebenar dari tahun 2671, ingat tarikh-tarikh ini,

“30 November 2022, Teleskop James Webb akan menemui planet yang merupakan versi cermin Bumi. Pada 8 Disember 2022 pula, meteor besar yang mengandungi logam baharu akan menghentam Bumi dan membawa bersamanya makhluk asing.

Lima peristiwa besar akan berlaku dari November hingga Mei 2023, dedah pengembara masa dari tahun 2671

“Seterusnya 6 Februari 2023, sekumpulan 4 remaja akan menemui runtuhan purba dan peranti yang membuka wormhole ke galaksi lain. Pada 23 Mac 2023, sekumpulan saintis yang meneroka Palung Mariana akan menemui spesies purba.

“Terakhir pada 15 Mei 2023, tsunami setinggi 750 kaki akan melanda pantai barat AS, terutamanya San Francisco.”

Rata-rata netizen menunjukkan reaksi tidak percaya mengenai dakwaan lelaki tersebut dan salah seorang netizen turut memberi komen bahawa pengembara masa tidak wujud.

Pengembara Masa Mendakwa Meteor Membawa Makhluk Asing Di Bumi

Ramalan-ramalan itu muncul selepas seorang penyelidik Poland mengeluarkan teori bahawa kita berkemungkinan boleh hidup dalam lohong hitam yang wujud di alam semesta lain.

@radianttimetraveler Mystery to all… #fyp #foryou #timetravel #radianttime #timetraveler #xyzbca #viral #conspiracy #theory ♬ Epic Music(873690) – Pavel

BACA:

Satu Malaysia kena ‘scam’ dengan Buletin Utama TV3 semalam

Madammu kini hamil 5 minggu selepas penantian 7 tahun

Kahwin lagi? Siti Saleha kongsi berita gembira ini kepada peminat

CATEGORIES