“Lelaki tu bagi rambutan, aku perasan kat tempat pegang tu berminyak, bau minyak attar, esoknya aku rasa sesak nafas, tiba-tiba rasa nak kahwin dengan lelaki tu”

Asal saya pejam mata je, nampak muka lelaki tu. saya dah meracau dan tiba-tiba saya cakap saya nak kahwin dengan mamat tu.

Malam tu saya dah nak buka pintu nak pergi rumah dia. Saya nak kahwin jugak..

Assalamualaikum. Saya kat sini nak cerita pasal sih1r pengasih.Saya dulu selalu dengar orang cerita pastu tengok citer kat tv je.

"Lelaki tu bagi rambutan, aku perasan kat tempat pegang tu berminyak, bau minyak attar, esoknya aku rasa sesak nafas, tiba-tiba rasa nak kahwin dengan lelaki tu"

Jadi saya anggap macam tak real sangat. Tapi tak sangka kena batang hidung saya.

Mula-mula ada sorang makcik ni rekeman jodoh kat saya. Entahlah saya pun masa tu silap juga ikut cakap makcik ni sebab saya memang kenal makcik tu. Jadi kitorang jumpalah kat restoran. Tapi lepas saya empat mata dengan laki tu, saya rasa tak boleh serasilah. Maka saya fikir saya memang tak boleh nak kahwin dengan dia.

Baca Artikel Penuh