“Kuat dia peluk tu..”, aksi Emma Maembong dan Shahz Jaszle berpeluk undang kecaman

“Kuat dia peluk tu..”, aksi Emma Maembong dan Shahz Jaszle berpeluk undang kecaman

“Kuat dia peluk tu..”, aksi Emma Maembong dan Shahz Jaszle berpeluk undang kecaman. Baru-baru ini, nama pelakon terkenal, Emma Maembong dan Shahz Jaszle menjadi bualan netizen apabila aksi mereka berpelukan untuk drama Mati Pucuk yang tular di laman sosial telah mencetuskan kritikan netizen.

Menerusi video yang dimuat naik oleh Shahz di laman TikToknya, kelihatan dia bersama Emma Maembong yang memakai set baju pengantin sedang berpelukan tanpa berasa malu untuk menjayakan babak bagi drama tersebut.

Apa yang membangkitkan persoalan netizen, aksi mesra yang dilakonkan oleh mereka dianggap keterlaluan memandangkan masing-masing sudah mendirikan rumah tangga bersama pasangan sendiri.

Keterlaluan! suami isteri orang tu!

Susulan itu, rata-rata netizen meluahkan rasa tidak puas hati terhadap kualiti drama Melayu yang dihasilkan oleh pihak produksi pada masa kini yang seperti tidak mementingkan sensitiviti agama demi mengaut keuntungan.

"Kuat dia peluk tu..", aksi Emma Maembong dan Shahz Jaszle berpeluk undang kecaman

Malah, segelintir netizen tidak bersetuju dengan babak mesra yang dilakonkan oleh Emma dan Shahz dan mereka menyifatkan drama tersebut tidak sesuai untuk ditayangkan kepada umum terutamanya kepada generasi muda.

Suami isteri dorang tak marah ke tengok peluk2 macam ni?

@shahzjaszle #weddingtiktok2022 ♬ original sound – Shahzjaszle

Bukan itu sahaja, segelintir netizen mempersoalkan mengenai perasaan suami dan isteri pelakon itu apabila melihat babak mesra yang berpelukan tanpa menjaga batas yang sewajarnya.

BACA:

Disangka anak rupanya suami, kisah pasangan ini jadi bualan

Iman Troye akui universiti tempatnya cari teman lelaki

Selepas kena kecam sengaja buka aurat, ini respon Uyaina

CATEGORIES