Kilang arak : Netizen tergamam tengok kelajuan ‘walaun’ claim kredit

Kilang arak : Netizen tergamam tengok kelajuan ‘walaun’ claim kredit

KILANG ARAK DITARIK SEMULA KEBENARAN BEROPERASI

Tahniah diucapkan pada netizen yang tak putus-putus mempersoalkan kewajaran kilang arak dibuka sewaktu tempoh PKP 3.0 ataupun ‘lockdown’ yang tak berapa nak ‘lockdown’ ni.

Akhirnya kerajaan terpaksa akur setelah lembik di ‘troll’ netizen, kita beri sedikit kredit pada mereka kerana mendengar keluhan rakyat.

Cuma yang tak layak dapat kredit adalah Walaun dan PAS. Mana tidaknya, waktu isu ini timbul masing-masing macam babi tercekik tulang.

Jangankan nak kritik, sikit pun tak berdecit nak komen isu ini. Tapi paling tak tahan bila umum je kerajaan tarik kebenaran operasi kilang arak dia yang paling laju buat ‘posting’ siap tag aku lagi dekat komen, hahaha~ 🤣

Ni nak pesan dekat walaun, patutnya terima kasih dekat netizen yang berani suarakan kemungkaran. Yang hampa ni klaim pejuang Islam, tapi hanya bersuara bila ada nilai tambah pada parti.

Patutnya Islam dan kebenaran tu duduk atas, kalian yang patut tegur dan lawan dulu kemungkaran. Ini apa-apa parti dulu, Islam dan kebenaran No.2. Biar diam dan pejamkan mata dari melihat kemungkaran asalkan parti kita tak kena hentam.

Kembalilah ke pangkal jalan, jauh dah sesat tu wahai walaun~

#KerajaanGagal
#WalaunGila

Sumber :