“Kehidupan aku macam tak berlaki, suami aku tak kisah langsung dengan apa yang aku hadap hari-hari, dia cuma lebih pentingkan..”

Sorry ini confession je. Harap ada yang boleh bagi kata semangat. Sebab aku betul – betul takde sesiapa.

Aku dah kahwin, sekarang tengah mengandung anak pertama. Tapi hidup aku tak ubah macam tak berlaki.

Suami aku tak kisah langsung dengan apa yang aku hadap hari – hari, dia lebih pentingkan game dia.

"Kehidupan aku macam tak berlaki, suami aku tak kisah langsung dengan apa yang aku hadap hari-hari, dia cuma lebih pentingkan.."

S4kit aku, pening aku, tak sihat aku, mual aku. Dia cuma tahu suruh makan ubat, suruh rehat. Dia tak kisah pun aku macam mana.

Kadang – kadang aku mengadu bukan nak suruh dia hilangkan semua s4kit aku. Bukan nak suruh dia rasa apa aku rasa. Aku cuma nak belas, nak kasih sayang, nak perhatian. Aku memang terasa. Terasa tiap kali aku tak sihat dia macam endah tak endah. Aku terasa.

Baca Artikel Penuh