“Kau sibuk sedekah sana sini, tapi hutang aku tak bayar, bila dia jawab kenapa tak bayar hutang aku, aku terus macam terhempas ke lantai”

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Aku nie tak tahu nak luah kat siapa. Aku luah kat sini jelah.

Kalau korang anggap topik nie agak cliche dan memboringkan, korang skip aje lah yer.

4,5 tahun lepas, aku hidup susah. Walaupun aku dah berkahwin, tp kami memang hadap fasa hidup yang agak perit.

Orang kata, 5 tahun pertama perkahwinan akan dpt ujian mcm tu.

Aku memang wajib tiap bulan pinjam dlm RM100-RM200 dari sorang kawan (yang dah kawin jugak). Aku namakan sebagai Amy.

"Kau sibuk sedekah sana sini, tapi hutang aku tak bayar, bila dia jawab kenapa tak bayar hutang aku, aku terus macam terhempas ke lantai"

Baca Artikel Penuh