Jualan air Syahmi Sazli cecah RM60k, siap kongsi amalan murah rezeki

Jualan air Syahmi Sazli cecah RM60k, siap kongsi amalan murah rezeki. Alhamdulillah, selama 3 minggu dlm bulan puasa lalu pulangan bersih untuk jualan air balang Mi mencecah RM60,000 lebih.

Mi taknak cerita mcm mana resepi air yg Mi jual tu. Yg tu boleh tengok live yg Mi duk buat air tu. Posting ni Mi nak jawab beberapa persoalan/isu yg tercetus.

1) “Takpelah Syahmi dah ada nama, senang lah nak jual apa-apa. Jual air kosong pun ada orang beli”

Baca Artikel Penuh