“Ingat adik betul..” – Member bawa ‘adik’ nak pergi main snooker

Ingat adik betul Member bawa adik nak pergi main snooker

“Ingat adik betul..” – Member bawa ‘adik’ nak pergi main snooker. Kadang- kadang ingatkan pemikiran kanak- kanak sahaja yang mempunyai imaginasi yang berlebihan tetapi rupanya orang dewasa pun boleh berimaginasi yang berlebihan dalam membuat sesuatu konten di laman sosial.

Sekarang ini ramai yang suka memuatnaik konten pelbagai untuk menarik tontonan yang ramai dari warganet. Pelbagai jenis konten yang dibuat oleh para remaja dan juga orang yang dah dewasa untuk menjadi terkenal di platform media sosial yang dipilih masing-masing.

Salah satunya adalah sebuah video yang dimuatnaik di aplikasi Instagram Reels apabila ianya memaparkan video yang mereka hendak bermain snuker tetapi rakannya harus menjaga dan membawa “adiknya” ke tempat snooker tetapi adalah konten semata- mata.

Ingat adik betul Member bawa'adik' nak pergi main snooker

Rupanya “adik” yang dimaksudkan itu adalah juga rakan mereka juga yang duduk di atas kerusi bayi sambil minum air susu kotak. Lawak betul video mereka sehingga ramai yang ingatkan ianya betul yang mereka harus membawa kanak- kanak ke tempat snooker.

Ketika diterjah ke ruangan komen, ramai warganet yang tergelak apabila mereka tert1pu dengan konten mereka. Ingatkan budak kecil rupanya budak besar.

BACA JUGA :

Ustaz Azhar Idrus kata poligami tanpa izin isteri dianggap tak mampu

Peminat teruja Honda ADV160 dah sampai Malaysia, harga cun habis

KKM sahkan ribuan pelancong China dah sampai Malaysia minggu ini

CATEGORIES