Handsock Billie Eilish pakai masa konsert dijual RM4,800! “boleh lah bau peluh lengan dia..”

Handsock Billie Eilish pakai masa konsert dijual RM4,800! “boleh lah bau peluh lengan dia..”. Pada Khamis lalu, konsert Billie Eilish telah berlangsung meriah di Stadium Nasional Bukit Jalil dan pastinya meninggalkan memori manis buat para penonton yang datang.

Terbaharu, tular di media sosial tangkap layar di sebuah platform menjual barangan terpakai yang ‘claim’ memiliki botol air dan juga handsocks milik Billie Eilish. Menerusi description, barangan tersebut didapati ketika konsert dimana mereka mendapatkannya dengan bantuan krew konsert.

Apa yang mengejutkan adalah harga barangan yang dikatakan milik Billie Eilish tersebut dijual dengan harga yang agak mahal iaitu RM1,200 untuk botol air dan RM4,800 untuk handsock.

Handsock Billie Eilish pakai masa konsert dijual RM4,800! "boleh lah bau peluh lengan dia.."

Hal ini telah meraih perhatian orang ramai dan rata-rata netizen tidak percaya bahawa barangan tersebut adalah milik Billie Eilish ketika konsert serta agak terkejut dengan kreativiti penjual yang menggunakan nama penyanyi tersebut demi mendapatkan untung.

Bukan itu sahaja, para netizen turut berasa pelik kerana tidak mungkin begitu mudah untuk mendapatkan barang-barang tersebut walaupun menggunakan ‘bantuan’ daripada krew. Malah, rata-rata netizen juga mengatakan ia sesuatu yang merepek dan harganya dilihat terlalu melampau.

Baca Artikel Penuh