Gempar !!! Pendakwah selebriti terkenal didakwa lakukan gangguan seksual

Pendakwah selebriti terkenal didakwa lakukan gangguan seksual.

Saya telah menerima beberapa aduan gangguan/amang seksual/sexual grooming oleh pendakwah selebriti terkenal sejak beberapa bulan yang lepas. Perkara ini amat jijik dan memualkan.

Saya juga dimaklumkan beserta laporan pakar bahawa ada mangsa yang cuba membunuh diri dan ada yang telah jatuh ke dalam kemurungan setelah diganggu secara seksual/amang seksual/sexual grooming!

Walaupun saya bukan graduan agama tetapi saya berpegang kepada prinsip Islam untuk berlaku adil serta membantu orang yang dizalimi dan menzalimi.

Saya difahamkan ada mangsa-mangsa lain yang juga telah diganggu tetapi tidak berani untuk ke hadapan kerana mereka yang menjadi pemangsa adalah sangat popular dan berpengaruh dan mangsa risau akan keselamatan mereka.

Maka saya ingin menyeru mana-mana individu yang pernah diganggu/dicabul/sexual grooming oleh mana-mana individu yang menggunakan imej agama untuk memanipulasi mangsa untuk tampil ke hadapan dan membuat aduan.

Saya bersama barisan peguam dan asatizah sudi membantu kalian para wanita yang dizalimi. Sesungguhnya kalian wanita amat tinggi darjat disisi Islam dan bukannya diambil kesempatan.

Sumber :

BACA JUGA : Panas !!! Syed Saddiq tegur pemimpin Umno, berani di media sosial diam dalam parlimen