Gadis ‘serius’ rakam pemain JDT jadi bahan ketawa, tak sedar masuk live TV!

Gadis ‘serius’ rakam pemain JDT jadi bahan ketawa, tak sedar masuk live TV!

Gadis ‘serius’ rakam pemain JDT jadi bahan ketawa, tak sedar masuk live TV! Selepas menumpaskan Melaka FC 23 Julai lalu, pasukan JDT pada pusingan separuh akhir Piala FA telah ‘membantai’ Penang FC dengan mata 6-1. Ini sekali gus melayakkan team Harimau Selatan itu berentap di final yang akan berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Kamera TV rakam Ariff Aiman sekali terakam benda lucu lain

Di sebalik kemenangan cemerlang tersebut, tidak disangka salah seorang penyokong JDT telah menjadi sensasi internet dalam masa 1 malam. Hal ini kerana, jurukamera TV yang sedang fokus merakam kelibat pemain Johor iaitu Arif Aiman juga tidak sengaja menangkap sebuah footage lucu.

Tak sedar dirakam kamera TV…Habislah 1 Malaysia nampak

Gadis 'serius' rakam pemain JDT jadi bahan ketawa, tak sedar masuk live TV!

Sudah menjadi kebiasaan bagi golongan perempuan, mereka ini suka merakam video atau gambar di mana-mana. Namun bagi gadis ini, dia tidak sedar kesungguhannya tatkala mengambil gambar penyumbang gol berkenaan dengan wajah muncung telah masuk ke siaran live TV. Lebih lucu lagi, jarak mereka berdua sebenarnya begitu dekat sebatas sebelah muka sahaja.

@asyrafnasir3 habislah satu malaysia nampak #jdt #arifaiman #facup #penang ♬ 原聲 – 邁秋斯 – ›阿湯賢‹

Mohon empunya badan munculkan diri…Ramai dah mencari ni

Melihat gelagat gadis tersebut, ramai yang merasakan ia comel selain tertanya-tanya status empunya badan sebenar. Netizen juga berseloroh tahap keseriusannya menangkap gambar dianggap melebihi jurufoto sukan.

” Fuh dai punya renungan makrifat tu, boleh berlubang skrin phoen tu. “

” Fokus betul muka aHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH “

” Adik dia kot… muka sama je aku tengok. “

“Dengan reaksi muka dia bhahahahahhahahahaha “

BACA:

Nurul Izzah temui cinta baru, kahwin cina muslim

Saya bosan hidup terlalu kaya macam ni – Raffi Ahmad

Siapa ‘skodeng’ boleh masuk penjara, kerajaan bentang RUU ‘menghendap’ di parlimen

CATEGORIES