Eyka Farhana kongsi rahsia dapat muka licin, siap tunjuk produk

Eyka Farhana kongsi rahsia dapat muka licin siap tunjuk produk

Eyka Farhana kongsi rahsia dapat muka licin, siap tunjuk produk. Tidak kiralah jika di kaca televisyen mahupun didepan mata, tentu penampilan selebriti akan membuatkan ramai terpUkau. Jadi apabila dapat kesempatan mengetahui rutin sklncare dilakukan, tentu sahaja ia menarik perhatian peminat.

Seperti mana yang dikongsikan juga oleh pelakon jelita Eyka Farhana ini, nampaknya ramai teruja apabila pelakon drama Budak Tebing ini turut memuat naik satu rakaman video.

Eyka Farhana kongsikan beberapa produk digunakannya dalam penjagaan kulitnya apabila tidak disangka-sangkakan juga dia menunjukkan bagaimana cara dia menggunakan beberapa produk tersebut yang mempunyai fungsi tersendiri.

Eyka Farhana kongsi rahsia dapat muka licin siap tunjuk produk

Pelakon, Eyka Farhana tidak dapat menyembunyikan rasa kecil hati apabila sering menjadi sasaran kecaman segelintir warganet, terutama melibatkan penampilannya yang dikatakan semakin seksi.

Namun, jelas pelakon Budak Tebing itu, dia tidak mahu terlalu larut dalam em0si sehingga menganggu kesihatan mentalnya. “Tipu kalau tidak terasa bila baca komen. Jadi, untuk jauhkan perasaan itu, saya pilih untuk tidak baca komen. Saya lakukan untuk jaga kesihatan mental sendiri.

‘Since ramai tanya, ini my daily skincare,’ tulisnya diruangan kapsyen. Meskipun begitu, selain produk yang digunakan Eyka Farhana menjadi tanda tanya, wajah Eyka Farhana tanpa sebarang makeup turut menjadi tumpuan peminatnya apabila rata-rata mereka mengatakan wajahnya sebegitu juga kelihatan cantik.

Klip video yang dikongsikan Eyka Farhana dalam berk0ngsikan rutin skincare yang diamalkannya itu menarik tumpuan ramai untuk meninggalkan pelbagai k0men selain dihujani juga dengan reaksi memuji kecantikannya tanpa sebarang makeup juga cantik.

BACA JUGA :

Dakwaan sengaja bakar sebab nak insurans, ini respon bos Jakel

“Maduku adalah adik aku sendiri, tak sangka suami buat kejutan macam ni”

Dua varian utama dari China dah masuk Malaysia – DG Hisyam

CATEGORIES