“Dia lebih cina dari saya” – Gadis bangsa cina tergelak dengar dialog dalam KL Gangster

Dia lebih cina dari saya Gadis bangsa cina tergelak dengar dialog dalam KL Gangster

“Dia lebih cina dari saya” – Gadis bangsa cina tergelak dengar dialog dalam KL Gangster. Filem aksi jenay4h, KL Gangster yang diarahkan oleh Syamsul Yusof ini sudah lama diterbitkan. Biarpun filem ini sudah menemui penonton sekitar 11 tahun lalu, namun sehingga kini masih ramai yang cukup kenal dengan jalan cerita dan dialog yang dilontarkan oleh para pelakon.

Mengetengahkan kisah tentang samseng dan kongsi gelap di sekitar Kuala Lumpur, pengarah dan pelakon Syamsul Yusof dianggap antara yang berjaya menambat hati penonton. Walau bagaimanapun, baru-baru ini rakaman seorang gadis dipercayai berbangsa cina telah mencuri perhatian ramai.

Gadis tersebut yang juga pemilik akaun TikTok dengan nama akaun lowsokying telah berkongsikan terjemahan bahasa Cina digunakan para pelakon dalam KL Gangster tersebut. Beberapa dialek ditemui dan setiap ayat itu memiliki maksud tersendiri.

Berikut adalah perkongsian rakaman yang memaparkan gadis Cina terjemahkan bahasa diguna dalam KL Gangster ini:

Video:

"Dia lebih cina dari saya" - Gadis bangsa cina tergelak dengar dialog dalam KL Gangster

@lowsokying Replying to @kechikelmo Lei sao dou mou? 👌 #klgangster ♬ original sound – Low Sok Ying

Perkongsian oleh gadis cina terjemahkan bahasa diguna KL Gangster ini telah berjaya menarik perhatian ramai dan meraih jutaan tontonan. Malah cara penyampaiannya juga diakui cukup menarik dan menghiburkan.

Di ruangan komen, rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka yang memuji perkongsian oleh gadis ini. Berikut antara reaksi ramai yang diluahkan di ruangan komen perkongsian menarik tersebut:

“Terlalu asyik dengar u bebel”

"Dia lebih cina dari saya" - Gadis bangsa cina tergelak dengar dialog dalam KL Gangster

BACA:

Diana Danielle lancar lagu inggeris pertama, “bukan biasa-biasa ni..”

‘Rumah KSN pun kena banjir kilat’

Lizzy dan suami bergendong naik motor beli PS5, akui tak ada kereta

CATEGORIES