Dari dulu dia panggil aku sayang mama, tapi bila dah kawin dia panggil aku nama je , aku dah rasa sesuatu tak kena

akum aku cume nak mitak pendapat kau orang lah… aku ni dah berkawen… baru lah 1 tahun lebih belum ade anak lagi.

sejak aku kawen ni memang rase lain sangat biasa sebelum kawen… Dulu dia pangil aku sayang mama dah kwen ni dia panggil aku name je.

Ape tah lagi nak manje2 kan memang dah takade… kadang2 aku rse sedih sangat

Baca Artikel Penuh